2013. szeptember 27., péntek

Medvehagymás-szezámos mindenmentes kenyér

Mindenmentes: amilyen mentesre nekem szükségem van. De cukor-, glutén-, laktóz-, tejtermék-, adalékanyagmentes.

Hozzávalók és készítés (16 szelethez):
  • 6db tojásfehérjét és 4 db egész tojást felvertem villával.
  • Erre szórtam 10 ek (100g) (zsírtalanított) lenmaglisztet és 5 ek (50g) szezámlisztet.
  •  Jött még egy csipet só.
  • És egy csipet eritrit.
  • Meg egy csomag sütőpor.
  •  A masszát összekutyultam.
  • Hozzáadtam 1 ek kókuszzsírt. Nem olvasztottam fel, mert az plusz 1 mosogatnivalót jelentett volna, és így is gyönyörűen el lehetett dolgozni (nem a hűtőből vettem ki).
  • És végső döfésként belekerült kb 3 g szárított medvehagyma.
  •  Olyan sűrű lett a tészta, hogy megállt benne a villa.
  •  Egy kenyérsütő formát kibéleltem sütőpapírral, a villával jól lenyomkodtam a masszát, és jól előmelegített gázsütőben a (Maximum 8-ból) 7-es fokozaton, 20 percig sütöttem.
  • Csodálatosan szép, fantasztikusan puha, mesésen szépen szeletelhető, finom kenyér lett belőle.

1 szelet tápértéke: 60 kcal, 5g F, 1g CH, 4g zsír

Világcsúcs mindenmentes kenyér itt.
Lenmag kenyér recept itt.
Sokmagvas kenyér recept itt.
Kenyér kenyér itt.
Módosított lenmag kenyér itt.
Lapos paleo kenyér itt.
Kókuszkenyér itt.
Buci itt.

Paleo mintaétrend 1 itt
Paleo mintaétrend 2 itt
Paleo mintaétrend 3 itt
Paleo heti menü ötlet itt és itt.
Paleo heti menü (magyar) itt
 
    Paleo reggelik 1 itt.
    Paleo reggelik 2 itt.
    Paleo snack itt.
    Paleo ebédek 1 itt.
    Paleo ebédek 2 itt.

    Paleo vacsorák 1 itt.
    Paleo vacsorák 2 itt.

    Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése