2013. június 8., szombat

Paleo snack - gyűjtemény 1.

Paleo reggelik itt.
Paleo ebédek itt.
Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.
Paleo vacsorák itt.

"Tízóraik", "uzsonnák".

Azért zárójeles a tízórai és az uzsonna, mert gyakorlatilag nem x órával a reggeli és ebéd után kell elfogyasztani, hanem akkor, ha megéhezik az ember. Nálam sokszor nincs is tízórai, mert a reggeli simán kitart ebédig. Uzsonna gyakrabban van, mert délután és főleg estefelé vagyok általában éhes. Azért amiket eddig ettem, összegyűjtöttem.

Tízóraik:

- eper


- marék mandula, mazsola, tökmag, szotyi

- 2 . 5 dl gyümölcs smoothie

- 2 . 5 dl cukkini krémleves

- uborka, sajt, alma (az almát nem tudtam megenni, megettem uzsonnára). (A sajt kompromisszumnak számít.)
undefined
 
- 1 narancs
undefined
 
- 1 alma
 
- alma, kávé (eritrittel, kókusztejjel)
undefined
 
Uzsonnák:
 
- fél szeletke boszi féle Sacher torta
undefined
 
- eper, Cocom*s eritrittel
undefined
 
- marék mandula, mazsola
 
 
undefined
 
zellerszáras mártogatós, 2 marék kesu
undefined
 
undefined
 
- Edzés után uzsonna: 1 alma, 1 szelet kókuszkenyér narancsos sárgarépa dzsemmel.
undefined
 
- 1 narancs, 3 közepers (nyers) sárgarépa
 
- Edzés után: 1 banán, 1 narancs, marék mandula
undefined
 
- két nagy marék diákcsemege, 1 alma, 1 boszimuffin
undefined
 
- 1 banán, 15 szem mandula
undefined
 
- 1 narancs, 20 g aszalt vörösáfonya, 20 g aszalt sárgabarack
 
undefined
 
- pár szem tökmag, mandula, kesu
undefined
 
- 1 kis narancs, 1 szelet sajt (a sajt kompromisszumnak számít)
undefined
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése