2014. március 21., péntek

A juharszirup kúra (2014) 7. reggele

1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
A 4. nap reggele itt
4. nap itt
Az 5. nap reggel itt
5. nap itt
A 6. nap reggele itt
6. nap itt

A kúra (2014) teljes tervezett menete itt.


Egész jól aludtam, egész jól ébredtem.
Széklet volt természetes módon.
Ma nem iszom meg a liter sós vizet, mert utazunk, megyünk egész délelőtt és nem leszek mindig mosdó közelben.

A kúraital kész.

Mérleg:

Mértem magam, de itt nincs digitális mérleg.

1. nap: 59.1 kg
2. nap: 59.1 kg
3. nap: 58.6 kg
4. nap: 58.2 kg
5. nap: 58.5 kg
6. nap: 58.5 kg
7. nap: 58.5 kg

A család meglehetősen aggódik miattam, hogy agyon sanyargatom magam, hogy beteg leszek, de amikor elmondtam, hogy miből áll a kúraital, sőt amikor megtudták, hogy holnap már eszek is, kissé megnyugodtak.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése