2013. május 7., kedd

Juharszirup kúra 8. nap

1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt

 
 
Letelt a 8. nap is. :-)
 
A kúraitalt holnap is narancsosan készítem, nem tolok ki magammal, ennyi "bűnözés" azt hiszem, bőven belefér.
 
Itt jegyzem meg, hogy pár napja a kúraitalt nem 1 . 5 dl juharszirupból készítem, hanem 1 dl juharszirup és 0 . 5 dl méz keverékéből. Az ok igen egyszerű: így olcsóbban jövök ki.
 
Ma (is) tevékeny napom volt. Mindent nem sorolok fel.
Bejegyeztem a 90 nap részeredményeit.
Sütöttem kókuszkenyeret és főztem narancsos sárgarépa dzsemet.
Volt edzés is.
 
Egész nap jól voltam, délután -meg amíg sütöttem.főztem- tudtam volna enni, de nem tettem. Szerintem rosszul is lennék, ha most hirtelenjében ennék valamit.
 
Elfogyasztott folyadék:
- a 2 liter kúraital
- 2 . 5 liter víz
- fél liter citrommal ízesített víz
 
És remélem, hogy a zivatar most kitombolja magát, és éjjel hagy aludni.
 
 




 
Még 2 nap :)
Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése