2013. május 3., péntek

90/26. Juharszirup kúra 4. nap - vendégségben

1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt


Nagyszerű, kérem, nagyszerű: megvolt a 4 . nap is :-)
 
Vezettem, eljöttem anyuékhoz, végignéztem az asztalnál, ahogy ebédelnek (borsóleves volt, istenicsodazöldek voltak a borsószemek, és túrós tészta), miközben én a kúraitalomat kortyolgattam.
Aztán beszélgettünk, majd gumicserére vittem a kocsit. Mivel várni kellett, addig sétáltunk.
Szép ez a Hőgyész :-)
 
Ez az Önkormányzat épülete velem szemben.
 

 
Anyuék fagyiztak egyet.

 
Kiültünk a kerthelyiségbe, amíg nekik fogyott a fagyi, én süttettem a karom a nappal :-)

 
Szemben az iskola épülete.

 
Utoljára tavaly szüretkor fotóztam lábakat, hát ma megint :-)

 
Ez a Hermelines szökőkút, Hőgyész neve ugyanis a hölgyész, hermelinvadász szóból származik.

 
Aztán elmentünk a kocsiért, azzal anyuékhoz, és jött a vacsora. Ott illatozott az issteninek kinéző, jó száraz, házi füstölt kolbász, stifi (szalámi), anyu almája (évek óta azt vacsorázik stifivel), a kifli- aminek ma valami iszonytatóan jó illata volt :-) Persze én vígan kortyoltam az italomat, és 4. napja nem ettem egyetlen egy falatot sem :)))

 

És igen, jól olvastad: VÍGAN kortyoltam a kúraitalt.
Ma valahogy nagyon jól vagyok. Totálisan szuper közérzet, semmi éhségérzet, semmi feszkó, nagyon jó érzés. Mondjuk biztosan az is hozzájárult, hogy anyuékat szépen megkértem, hogy ha lehetséges, ne legyenek megjegyzések a kúra miatt. ;-) 
És azt hiszem, most indult be a méregtelenedés igazán: ma totál spontán módon már 3-szor "trónoltam", és a nyelvem a sárgából átváltott karamell színűre.

Elfogyasztott folyadék:
- a 2 liter kúraital
- 1 liter (frissen facsart) narancslével ízesített víz
- 1 liter (frissen facsart) grapefruittal ízesített víz
- 1 liter tea.
 
Nagyon örülök, hogy ma ennyire jól ment a dolog. Remélem, a következő időszak is ilyesmi lesz.
 
Még 6 nap.
Hajrá! :-) 

6 megjegyzés:

  1. Hát hallod, ez a kemény, nem az orosz tél...
    Akkor most 4. napja egy falatot sem eszel?
    Tetszik nekem ez a kitartás, de nehogy túlzásokba ess...

    Hogy alakul az arcbőr?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;-)
      Így van, 4 napja (4.5) egyetlen falatot sem ettem.
      Amint úgy érezném, hogy gond van, abbahagynám. De egyelőre jól vagyok, nagyon jól! :-)
      Az arcom folyamatosan javul. De még csúnya... Remélem, sikerül kiderítenem előbb-utóbb, mi is ez az egész konkrétan.

      Törlés
    2. Az arcbőr problémáknak bármi is legyen a kiváltó tényezője (ami ugye nem azonos a valódi okkal) a méregtelenítés által megszűnhet, vagy javulhat a probléma.

      Törlés
    3. Javul a dolog. A "Juharszirup kúra 5. nap" c. bejegyzésben lesz a mai állapotról fotó.

      Törlés
  2. Kedves Timi!

    Nagyon ügyes vagy, csak így tovább. Csini vagy a képeken.:) A legnagyobb elismerés szerintem azért illet, mert meg tudod inni reggelente az egy liternyi sós vizet. Annak idején egyszer nekem is szükségem volt ilyesmire. Mondanom sem kell, nem ment. Aztán akkori barátom szerzett valahonnan kapszulás gyógyszert, és a sót a kiürített kapszulákba töltöttük, amit bőséges vízzel leöblítettem. Szerinted ennek ugyanolyan hatása van, mint a vízben oldott sónak? Úgy gondolom, a szervezetben úgyis összekeveredik a só a vízzel. Persze lehet, hogy hülyeséget beszélek. Régebben lehetett kapni a patikákban ostyakapszulát (most nem tudom, van-e még ilyen)...abba még több só férne. Csak azért írom le ezeket, mert idén tavasszal bennem is felmerült a méregtelenítés gondolata.
    Várom a további bejegyzéseidet. Remélem, minden a terv szerint halad majd ezután is. Sok sikert.:)

    Vera

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vera,

      köszönöm! :-)
      Azt olvastam, hogy a só a vízzel keveredve nem szívódik fel olyan gyorsan, így át tudja jól mosni a szervezetet. Így azt gondolom, hogy amire a kapszulából a só kikerül, a víz már felszívódik. Ha nem olyan méregtelenítésbe kezdesz, mint ez, ahol kizárt a szilárd táplálék, akkor az ostya jó megoldás lehet talán.
      Nem mondom, hogy örömmel iszom a reggeli sós vizet, sőőőt... :-) De szükség van rá, így nincs apelláta, lenyomom.
      Jelentkezem továbbra is :-)
      Örülök, hogy írtál, és köszönöm a bíztatást! :-)

      Törlés