2013. június 29., szombat

Kókuszos-cseresznyés pite



Ezeket az alapanyagokat használtam:
  • 8 tojás
  • 16 ek (evőkanál) kókuszreszelék
  • 6 ek eritrit
  • 2 ek útifű maghéj
  • fél ek sütőpor
  • vanília aroma
  • 2 marék magozott, negyedelt cseresznye.
Így készült:
  • A tojásokat villával felvertem.
  • Hozzákevertem a többi összetevőt.
  • Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, kábé 1 cm magasságúra elegyengettem egy kanállal.
  • 15 percig sütöttem gáz sütő 8-as fokozatán.



Mmmm! Mennyei, pillekönnyű, lágyan cseresznyés álom! :)

12 szelet lesz belőle. Egy szelet tápértéke: 236 kcal, 7g F, 9g CH, 20g zsír

    Paleo reggelik 1 itt.
    Paleo reggelik 2 itt.

    Paleo snack itt.

    Paleo ebédek 1 itt.

    Paleo ebédek 2 itt.

    Paleo vacsorák itt.

    Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése