2017. május 23., kedd

Étkezés összefoglaló (20. hét)

Hétfő



R: marék mandula
E: sajtkrém, pogácsa, zellerszár, répa
V: sült darált hús, rántotta (3 tojás)

Mozgás: 9.5km


Kedd




R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: sült szalonna, pogácsaketo tea (most a zsírt kihagytam)
V: kolbászos rántotta (kis kolbi, 2 tojás, a sült szalonna zsírjából kb 1 ek), bébispenót, marék mandula

Mozgás:
- séta 4.3km


Szerda





R: sonkás rántotta, bébispenót
E: palacsinta (tejszín, vaj és kókusztej nélkül, működik), marék mandula, csokokrém
V: tonhal saláta (sonka nélkül), marék mandula

Mozgás: 5.5km futás + 6.5km séta


Csütörtök




V: sajtkrém, tojáskrémes hidegtál, este marék mandula

Mozgás: mocorgó+7.5km


Péntek



R: (rohanós-kapkodós:) kikaptam a hűtőből a fűszeres sajtkrém maradékát meg némi szalámit, fogtam a maradék fél marék mandulámat, a suliban ettem meg.
E: resztelt máj
V: csipegettem a ketós sütésemből (sonkás snackszezám snack)

Mozgás: 3km séta


Hétvége (buliban)



R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
Délelőtt pár szem eper.
E: két tányér halászlé

És este pálinka.




R: sült kolbász, csöpp mustár
E: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
V: sült tarja

"Bűnözés": hazaindulás előtt marék chips, hazaúton pár sós kifli (irtó éhes voltam, a mandulám hátul maradt a csomagban...)


A pálinka full céhá, 80 deka pluszt jelentett, ami hamarosan vissza fog állni.

Nem ideális a táplálkozásom, örülök, hogy így is sikerül összehoznom. Ha pedig egy évben egyszer vagy kétszer buli van, igazi házi pálinkával, akkor buli van és pálinkázom. Szerintem nem ezen múlik az élet(em). 😉


Étkezés összefoglaló (19. hét) itt

Mozgás összefoglaló (20. hét) itt




Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése