2015. szeptember 13., vasárnap

Szezám snack






Hozzávalók:

# 2 tojás # 100g sajt (cheddar) # 7 ek szezámmag # 1 tk kókuszzsír # 1 mk sütőpor # pár csepp citromlé # 1/2 mk őrölt piros fűszerpaprika # só ízlés szerint (én tettem bele jócskán)

Elkészítés:

# A tojást egy tálban villával felkeverjük.
# Rászórjuk a sütőport, amit lecsepegtetünk citromlével.
# Lereszelünk nagy lyukú reszelőn a sajtot.
# A tojáshoz adjuk, 1 ek-nyit megtartunk a végén való megszóráshoz.
# Közben a kókuszzsíron megpirítjuk a szezámmagot. majd ezt is a masszához adjuk a többi hozzávalóval együtt. Összekeverjük.
# Sütőpapírral bélelt tepsibe lapítjuk olyan vékonyan, hogy ne látszódjék ki a sütőpapír.
# 180 fokra előmelegített sütőben addig sütjük, amíg a széle elkezd barnulni. Ekkor kivesszük a tepsit és egy késsel a kívánt méretűre vágjuk a tésztát. Megszórjuk a maradék sajttal, visszadugjuk a sütőbe. 200 fokon (vagy grill funkción) a kívánt színűre sütjük. (Én hagytam szép barnára, úgy szeretem, ha jól megsült.)
# Kivesszük a sütőből és még egyszer végigmegyünk késsel a vágásokon, óvatosan már szét is választva a darabokat.
# Ha kihűlt, dobozban tárolható.

Megjegyzés:

# Nekem 40 darab lett.
# Irtózatosan finom.
# Szuperek az értékei, de kezdő ketogénezőknek és fogyókúrához nem ajánlom. Egyszerűen azért, mert annyira ízletes, hogy dobozra nem lesz szükség. Semmi perc alatt elfogy az egész...

1 db tápértéke: 25 kcal, 1g F, 0g CH, 2g zsír


Megtalálsz a Facebookon isBoszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése