2012. augusztus 9., csütörtök

Ébresztő gondolatok (szokásról, mérésről)

Jó reggelt, Nagyvilág!

Itt írtam, éppen tegnap, arról, hogy nekem bevált, hogy szokásokat alakítok ki. Van erre egy jó módszer is: szokásnapló vezetése. Ebbe fel kell írni, mi az, amit szokássá szeretnél alakítani, és 21-30 napig naponta kipipálni, ha aznap megcsináltad a dolgot. Ha nem volt meg, X jön. De egy X után újrakezdődik a 21-30 nap számlálása. Ha egymás után 5 X-ed van, akkor nagy a valószínűsége, hogy nem is igazán akarod azt a bizonyos dolgot. Én január-februárban vezettem egy szokásnaplót, tényleg jól működik. Mert amit nagyon akartam, azt minden nap megcsináltam, amit kevésbé, annál sorakoztak az X-ek. Ma már fejben vezetem ezt a dolgot, elég csak rá gondolni, és tudom, mi az, ami megy, amit akarok, és mi az, aminek nem most van itt az ideje.


Mindezt azért írtam le, mert nekem az egyik nehéz dolog, hogy mérjem magam.
Amikor elkezdtem az Asylum 3. körét, elhatároztam, hogy tartom hozzá az étrendet (Asylum étrend ajánlás itt), ami nem egyszerű, mert tőlem, az eddigi szokásaimtól távol áll, de megcsinálom. Mert kíváncsi vagyok, hogy hat, milyen eredményt hoz.

De a lényeg: az étkezési naplóm egyik oldalán vezetek egy kis táblázatot, és igyekszem minden reggel mérlegre pattanni. Emellett centivel lemérni a következőket:
  • mell alatt
  • bal kar
  • jobb kar
  • derék
  • csípő
  • bal comb
  • jobb comb
  • bal vádli
  • jobb vádli
  • nyak
  • bal combtő
  • jobb combtő.
A mérlegnek nemigen hiszek, jókat nevetek rajta, amikor 2 percen belül totál más eredményeket ad, de a fogyást jeleznie kell.


undefined
(boobn.hu)

A centi meggyőzőbb tud lenni, de nem érdemes naponta használni, hiszen 1-2 hét alatt lehet -szerintem- mérni a változást.


(futas.net)

Hétfői napon kezdtem a 3. kör Asylumot, kedden mértem, jövő kedden várhatóak az eredményeim. Ja, hogy milyen optimista vagyok? Tapasztalatból tudom, hogy a befektetett munkának meglesz az eredménye, ha 100 %-ban beleteszed magad. Ha nem is előbb, de utóbb biztosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése