2017. augusztus 18., péntek

Főzés-dobozolás két napra

Tegnap estére terveztem, ma reggel lett belőle. A lényeg: megcsináltam.


Fél 6-kor keltem. Az első gondolatom az volt: tessék, kellett neked halogatni a főzést, csinálhatod ma, de azonnal neki kell állnod. Ugyanis kánikula van, hajnalban még van arra kis esély, hogy ne fűtsem fel a lakást.

Kereken két óra alatt elkészült a kajaterv alapján:

- a mai reggelim (vajas-paprikás kenyér, keto kávé -most kis habbal)
- a mai ebéd: sajtos csirke (most lábosban, nem sütőben, de így is pörfikt)
- a mai vacsora és a holnapi ebéd: pörkölt (darált húsból, szintén lábosban)
- két adag párolt zöldség
- és megfőztem a tojást két adag tonhal hajóhoz.

Rögtön dobozoltam, amire megettem a reggelit, már mehetett is minden a hűtőbe.


További előre készülős, dobozolós bejegyzések:


3 napi ebéd itt




Így tervezem az edzést és az étkezést itt














Étrend tervezés és dobozolás itt

Már 2014-ben is, itt

Hosszabb dobozolós bejegyzés itt




Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése