2015. május 14., csütörtök

Baconös töltött csirke

Hozzávalók:
(Én 1 nagy csirkemellből készítettem, így 3 adag lett.)

  • 1 nagy csirkemell szeletekre vágva

  • 2 szelet tv paprika apróra kockázva
  • 2 szelet csípős paprika apróra kockázva
  • 1 szelet cheddar sajt reszelve (paleósok ezt ne használják)

  • füstölt, szeletelt bacon (kétszer annyi szelet mint amennyi szelet húsunk van)

Így készítettem:
  • Tepsibe fektettem a bacon szeleteket, rátettem egy szelet húst.

  • A hús szelet közepét megszórtam a két féle paprikával.

  • A bacont körbetekertem a paprikával bélelt hús szeleten.

  • Volt olyan hús, amibe kevés sajt bélés is került.

  • A kész húsokat kis tepsibe fektettem, alufóliával lefedve sütöttem (villany sütőben) 200 fokon 20 percig.
  • Levettem az alufóliát és tovább sütöttem addig, amíg a bacon majdnem teljesen megpirult.
  • Ekkor rászórtam a maradék mini sajtot, a sajt pirulásáig sütöttem.




Indiai zöldség raguval és friss zöldséggel ettem.


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése