2015. május 14., csütörtök

Indiai zöldség ragu


Hozzávalók:

  • sárgarépa
  • csípős paprika
  • tv paprika
  • 1 szelet piros paprika
  • gomba
  • csemege hagyma
  • vöröshagyma
  • lilahagyma
  • 1 ek sertészsír
  • pár falat paradicsom
  • fél krumpli
  • 1 közepes cukkini héjastól
  • garam masala
  • csípős curry por
  • szercsendió
  • 2 dl házi paradicsomlé
Így készítettem:
  • A lila- és vöröshagymát a zsíron üvegesre pároltam.
  • Ráöntöttem a megpucolt, feldarabolt zöldségeket.
  • Átpároltam.
  • Ráöntöttem a paradicsomlevet és annyi vizet, hogy éppen ellepje a zöldségeket.
  • Amikor félig megpuhult, rátettem a fűszereket.
  • Készre főztem (végig nagy lángon, néha megkeverve).



Egyszerre több adag készíthető, hűtőszekrényben 2-3 napig eláll.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése