2014. március 24., hétfő

Út a cél felé (Új fejezet 3. szakasz)

A blog indulásakor a cél a fogyás volt. Sikerült is, ma már jó ideje nincs túlsúlyom.

2013. augusztus 12-én elkezdtem az "Új fejezet" nevű programomat, célom a maradék zsír leadása volt.


Új fejezet / Motiváció 1 / Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 / Célok itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt

Új fejezet / Edzés 1 / Célok, eszközök itt

Új fejezet / Edzés 2 / Finomítások az edzéstervben itt



Az "Új fejezet 2. szakasz" az izomelőcsalogatás jegyében telt. Kerestem, kutattam, kérdeztem, edzettem. Hatalmas káosz volt a fejemben az elején.

Új fejezet 1. szakasz összefoglaló, 2. szakasz bevezető itt


Új fejezet / 2. szakasz / Döntés, célok itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 1: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 3: Dobozolás itt
Új fejezet / 2. szakasz / Edzés: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti edzésterv (Ausztria) itt 
A 2. szakaszt egy 10 napos "méregtelenítő", szervezet tehermentesítő juharszirup kúrával zártam.

Mától belevágok a célegyenesbe. Ez egy hosszú szakasz lesz. Az "Út a cél felé" címet adtam neki.

Cél:
- egészség
- formálódás izmosodással
- a mozgás szeretetének megőrzése.
(Úgy vélem, ez reális.)

Hogyan:
- alap: súlyzós edzéssel
- a mozgásformák váltogatásával
- heti minimum 3 súlyzós, 2 aerob edzéssel
- Ausztriában gumiköteles edzéssel.
(Úgy vélem, ez konkrét.)

Mikorra:
- konkrétan nem tudom megmondani/betervezni, hogy mondjuk szeptember 13-ra izmos leszek, hiszen ez a dolog folyamatos.

Mérés:
- a mérleg nem lesz mérvadó


- folyamatosan fogom emelni a bevitt tápanyagok mennyiségét, figyelve, hogy izom vagy zsír megy-e fel (avagy milyen arányban jön a kettő)
- hetente mérem a testrészeim körfogatát centivel
- a ruhák és a tükörkép fog számítani.

Terv:
- továbbra is minden hétre étkezési- és edzésterv készül (megjelenik a blogon, vezetem az étkezési naplómban).

Miért:



- a túlsúlyom leadásával elértem egy olyan pontra, ami fantasztikus alapot jelent a továbbiakban


- szeretném kihozni magamból a tőlem telhető maximumot
- mert van két kezem, két lábam, amit használhatok
- mert szeretném magam még a jelenleginél is jobban érezni
- mert önbizalmat ad
- mert tudom, hogy képes vagyok rá, meg tudom csinálni!

1. heti edzésterv itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése