2018. április 5., csütörtök

Mai doboz


Ma a nap nagy részében nem leszek itthon, ügyintézés, utazás, gyaloglás... A vacsora kivételével dobozoltam a napi étkemet.

# 1 adag keto kávéhoz a kávén kívül mindent egy kis jól zárható üvegbe tettem. Majd valahol iszok egy hosszú kávét, az üveg tartalmát beleteszem.

# Csomagoltam Lottó szeletet. Ezt még nyáron sütöttem, ehhez hasonló alkalmakra vár rám a fagyasztóban. Reggel kivettem 4 db-ot, dobozba tettem, amire kell, szépen fel fog engedni.

# Készült még két mini, Szafi féle 1 zsömlényi (17g CH, gluténmentes) sütögetésből szendvics (szalámival, vajjal, sajttal, salátával).

# És teszek be másfél liter vizet, a kocsiban van még, ha nem lenne elég.

Hogy ne legyen kényelmetlen az, hogy a pakkomat egész nap cipelnem kell, hátizsákba teszem.


További dobozolós bejegyzések itt és a linkelt bejegyzés végén.

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése