2017. augusztus 11., péntek

Csütörtök, péntek

Továbbra is kánikula. A csütörtök is a túlélésről szólt.


Pénteken (ma) reggel a teremben kezdtem. Ma is nagyon élveztem az edzést. Pedig nem könnyű, és még fáj is, de ez így jó és így nagyszerű.

Tusolás után maradtam még. Mert ott elviselhető volt a hőmérséklet. Csak ebéd előtt mentem haza, főztem, ettem, aludtam egy órát.


Aztán megint irány a lottózó. Klíma.


Elkészült a jövő hetiétkezési terv bevásárlólistával. És addig ültem ott, amíg már kezdett fázni a lábujjam.


Kint már készülődött valami.



Nem, nem izzadt az autóm, esett pár csepp eső.


A lottózó mellett beszereztem néhány gyerek-örvendeztető holmit a sulihoz. Nem sok mindent, mert spórolnom kell, hiszen csak októberben kapok majd fizetést.


Finom vacsora.


Fél kilenc. Az ég felhős. Remélem minél hamarabb megjön a lehűlés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése