2017. július 23., vasárnap

Vasárnap

Nagyon jó volt a héten kicsit kilépni a hétköznapokból, a húgom gyerekeit "testközelben tudni", együtt lenni azokkal, akiket szeretek. Volt rengeteg beszélgetés, élmény, kacagás.

A hőséget nehezen viselem, nagyon. Én a zoknis-kardigános, kabátos időt szeretem, olyan 18-21 fokban nagyon jól érzem magam. A mai, a lakásban mért hőmérséklet már -számomra- tényleg az elviselhetetlen kategória.


Estére azonban csökkent a hőmérséklet, most már csak 29 fok van bent. :)

Enni nem volt kedvem, főzni még úgy se, de főztem is, ettem is.



R: vajas-paprikás kenyérketo kávé 
E: sült darált hús, kelbimbó
V: rántotta 3 tojásból 2 ek zsíron, szalámi, paradicsom, 1 vajas-paprikás kenyér, keto kávé

Mozgás: -


.....


- Az étkezési és edzésterv kész a jövő hétre. (Így tervezek.)
- Holnaptól visszaáll az edzésrend, reggel teremben kezdek.
- Az étkezés olyasmi lesz, mint a 28. heti volt.
- Ismét csökkentem a jelenlétemet a virtuális valóságban: nem fogok minden üzenetre azonnal válaszolni és nem leszek mindig elérhető telefonon sem. De egy-két napon belül ott leszek, megleszek, ha kellek. 
- Eddig az volt a jellemző, hogy vagy 25 oldalt megnyitottam a számítógépen, hogy majd elolvasom. Amikor elkezdtem olvasni, az oldalon előjöttek újabb cikk ajánlatok a témában, amiket persze elolvastam, mert érdekesek. Tényleg sok minden érdekel, de talán túl sok is ez már. Ma olvasás nélkül bezártam 15 oldalt. És a hírlevelek nagy részéről is le fogok iratkozni.
- Nincs túl sok cuccom, de még mindig van sok fölösleges. Ezeket szeretném még júliusban minimalizálni.

- Júliusban és augusztusban itthon maradok. Így döntöttem, pihenni szeretnék, csak úgy lenni, élni, strandolni, edzeni.
- Nem aggódom azon, mi lesz szeptembertől. Van beadott jelentkezésem munkára, van a régi suliban egy felajánlás (bár ennek kicsi az esélye), addig is nézelődöm, és ha semmi nem jön be, megyek Ausztriába.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése