2017. július 13., csütörtök

Ma 5 éves a Boszorkánykonyha blog :)

2012. július 13-án írtam az első bejegyzést. És blogolok azóta is.

A teljesség igénye nélkül néhány kép, esemény, történés.

2012

Blogolok. Hőgyészen...


... unokahugival, közben varrunk...


... P-val, Budapesten...


... nyaralóban, Mohácson...


És már ekkor dobozoltam az ételt utazáskor...


... strandolásra...


... mindenhova...


Rengeteg helyen jártam, ez itt Harkány...


... Csicsó...


Kompon a húgom gyerekeivel, már akkor is jöttek nyáron nyaralni Mohácsra.


Fogyóztam, kísérleteztem az ételekkel, végre nem szorultam már bele a csúszdába.


Havihegy:




Húgommal, Hőgyészen:


És életemben először ültem lovon:


2013



Tanítottam:


Nyaralás a Mátrában:



Budapest:


Dobozolás, Szemlő-hegyi barlang


Ilona-vízesés


Tudatos szállodai reggeli


Azóta is ölelgetem a fákat:


Ebben az évben aztán otthagytam a tanítást, elmentem Ausztriába betegápolónak.

2014

Eszék:


Voltam menyasszony is:



Gyűrűvisszaadás, költözés:



Mamika:


Unokanővérem lagzija:


40. születésnap Knittelfeldben, munkában:


Barátnőzés:


Megint itt nyaraltak a húgom gyerekei, Orfű:


Aztán elkezdtem rendszeresebben futni:


Hőgyész:



Albérlet:


Dobozolás:


Blogolás, Ausztriában is:




És blogoltam, fotóztam, tornáztam. 

És jött a ketogén.





És maradt a futás.




És egy alapos depresszió, amiből foggal-körömmel, Dr S. segítségével elkezdtem kimászni.

Munka Ausztriában:



Eszék:


A húgom fia már egy éve volt inzulinos cukorbeteg.


2015

Blogoltam tovább, főztem, tornáztam, maradt a ketogén.












Másztam kifelé a depresszióból.

Irtó izgalmas, kandalos nyaralás, lemásztunk egy kiépítetlen barlangba.


Anyuval, meki. Nálam töpörtyű.


Fotózás.


Naplemente, amit mindig szerettem.


Erzsébet-kilátó, Budapest.




Felmondtam Knittelfeldben, lelkileg jelentősen megerősödve álltam a következő év elé.

2016

Recepteket kreáltam, januárban meghívtak a blog miatt az RTL Konyhafőnök castingjára.




Maradt a ketogén.


És durva anyagi gondok. Amíg nem volt munkám, ti is, kedves Blogolvasók, rengeteget segítettetek nekem, hogy legyen mit ennem. Most is köszönöm.

Repülés munkába: Hartheim. Irtó kemény kétszer 3 hét volt, nem is tudom, hogy éltem túl az alvás nélküli etapokat.




Elhatároztam, hogy lefutok 2016km-t.



 

Hartheim után munka itthon, Madison, majd Street. Sok új ismerős, de éhhalál.


Így visszamentem Ausztriába.

I-nél, eszméletlen sztori volt...


Bíróság lett a vége, ahova kiautóztam, autópályán, ezzel egy hatalmas félelmemet győztem le.


Bükk.



Munka Unternalbban, majd Hetzmannsdorfban. Na, itt aztán rengeteget tanultam magamról, a demenciáról.


Munka volt karácsonykor, szilveszterkor is. Vízkeresztkor jöttem haza.

A 2016km-t bőven lefutottam.

2017



Munka még mindig Hetzmannsdorfban, vártam, mikor kapok egy másik helyet, de csak nem jött.


Egy kedves iskolai kolleganőm hirtelen halála miatt hívtak a suliba a maradék másfél hónapra helyettesíteni. Mentem.


És keto, és dobozolás, és túra, és futás és fotózás...





És egy hónapja edzőterembe járok. 😊


Mini statisztika:

Több mint másfél millió kattintás a blogra.


A legtöbbet olvasott bejegyzések az 5 év alatt:


Szinte a világ összes országából látogattak már az oldalra, innen a leggyakrabban:


A Facebook oldalon is sok kedvelő:




A Boszorkánykonyha egy egyszerű, hétköznapi nő naplója "életről és módról, izomról és építésről, zsírról és csökkentésről. Magamnak: mementónak, és mert szeretek naplót írni, fotózni; másoknak: örömre, ötletnek, olvasgatásra".

Számomra nagy öröm, hogy nem egy embernek segítettek ezek a kis írások abban, hogy változtasson az életén, a lelkén, a küllemén.

Öt éves a Boszorkánykonyha.

Megtisztelő minden egyes ide látogatás.




K ö sz ö n ö m !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése