2017. június 7., szerda

Kedd, szerda

Kedd




R: 2 vajas-paprikás kenyér, némi eper, keto kávé
E: kolbász, mogyoró
V: rántotta (3 tojás, 1 ek zsír), 50g vadlazac, spenót

Mozgás: 2km


Szerda


Reggeli, munka előtti mocorgó:




V: baconben sült paprika, 2 tükörtojás, sajtok, némi mag


Ha kiötlök egy receptet és felkerül a blogra, néha kiszámolom a makróit, azaz hogy mennyi kalóriát, fehérjét, zsírt és szénhidrátot tartalmaz. Régebben napi szinten számoltam ezeket az értékeket, sőt előre a kiszámolt adatok alapján készültek a napi menüim. Már régóta nem számolok, csak eszek, hol többet, hol kevesebbet. Igyekszem a testem jelzéseire figyelni: nem x liter vizet iszom naponta, hanem akkor teszem, ha szomjas vagyok. Ugyanígy az étellel: ha éhes vagyok, több fogy, vannak napok, amikor nem igazán vagyok éhes, akkor kevesebb. Ma totális kíváncsiságból megnéztem, mennyi tápérték ment le a torkomon.


Kiszámolt
Tényleges
Kalória
1300
1375
Fehérje
70g
79g
Zsír
98g
110g
Szénhidrát
25g
11g

(A Keto calculatort használtam anno.)

Nem rossz. 😊

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése