2017. május 15., hétfő

Mozgás összefoglaló (19. hét)




18. hét

H
K
SZ
CS
 P

SZ
V

- 10.44km
7.7km
- 2.86km
9.78km
-
6.17km

3.5km

Heti
48.16km

Összes
900.62km

A futásból visszavettem. Mert sok, a csípőm néha megérzi.
A szombat-vasárnapi séta volt, tempós.
Mocorgóból négyet terveztem a hétre, kettő lett belőle. Egyszerűen fáradt voltam ahhoz, hogy normálisan megcsináljam, a nyögvenyelős edzésnek nem vagyok a híve, kis pihenésre vágyott a szervezetem, meg is adtam neki, a mocorgók helyett aludtam délután egy-egy órát. Hobbi sportolgató vagyok, ez a kis szünet nem oszt, nem szoroz, sőt! Állítom, hogy megköszöni a testem. És a testsúly (avagy tömeg) alakulását sem veti vissza (totális kíváncsiságból egy ideje néha ráállok a mérlegre):



Mozgás 1-2. hét itt
Mozgás 3. hét itt
Mozgás 4. hét itt
Mozgás 5. hét itt
Mozgás 6. hét itt
Mozgás 7. hét itt
Mozgás 8. hét itt
Mozgás 9. hét itt
Mozgás 11. hét itt
Mozgás 12. hét itt
Mozgás 13. hét itt
Mozgás 14. hét itt
Mozgás 15. hét itt
Mozgás 16. hét itt
Mozgás 17. hét itt
Mozgás 18. hét itt

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése