2016. augusztus 25., csütörtök

Csütörtök


Nagyon jó nap volt. A "tíz dolgot" délután is megtettem, nem győzök hálás lenni sok mindenért.

R: 4 vajas-paprikás kenyér, kávé (a teszkós graham toast kenyértől a Jóisten mentsen meg mindenkit, bűn rossz, nem tudtam, amikor megvettem az akciós pultról 60 Ft-ért)
Takarítás. 
Futás.
Plusz 3x10 guggolás és fekvőtámasz.
Ebédkészítés.
Délután 3 répa


Egy óra alvás.
Bolt (ételízesítőt vadásztam, elolvastam mindegyiket, mindegyik tele volt műanyaggal, nem vettem).
Kis séta.
Napozás.
Közben -lelki- munka, amiről tegnap írtam és álláshirdetés-böngészés.
Telefon a családdal.
Programegyeztetés hétvégére.
V: ebéd maradék, plusz 2 tojásból rántotta.

Többen kérdezik, mennyi pénzem van, jut-e ennivalóra. A családomra, tudom, mindig számíthatok, ha bármire szükségem lesz, szólni fogok. Köszönöm a figyelmet, az odafigyelést. Biztonságot ad.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése