2016. július 15., péntek

Péntek


A hét történése leginkább az, hogy harcoltam az elemekkel, konkrétan a kánikulával. Szombat-vasárnap-hétfő-kedden folyamatosan dolgoztam, szerdán anyuéknál voltam, még aznap is irtó meleg volt, és az ezt megelőző kánikula is rengeteget kivett belőlem. A 18-21 fok nekem bőven elég, kimondottan nehezen viselem az ennél melegebbet, nem is beszélve a tűző napon, a teraszon dolgozva. Múlt éjjel a folyamatos vihar miatt voltam fent sokszor. Szóval kipurcantam. Annyira, hogy csütörtökön hazajöttem a munkából, hatig igyekeztem nyitva tartani a szemem, de nehezen ment, és akkor nem szenvedtem tovább: elmentem aludni. Mindent kikapcsoltam, bezártam és alvás. És aludtam másnap reggelig, kereken 12 órát. Ez nem mindig adatik meg, de ha igen, és ha szükségem van rá, kihasználom a lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése