2016. július 25., hétfő

Hétfő



(Update 2016.08.22.)

Holnap megyek anyuékhoz, a húgom és a gyerekek már ott vannak, onnan hozom el őket. Én, aki alapból szereti, ha minden pontosan, részletesen meg van tervezve, egyedül a legfontosabbakat fixáltam le a húgommal (diab téma), ezen kívül annyi a biztos, hogy egy nap megyünk a dávodi strandra. Ezen kívül minden spontán mód alakul majd. (Ezt kettő, de akár csak egy évvel ezelőtt még egyszerűen képtelen lettem volna megcsinálni. Hogy nincs minden alaposan megtervezve? Hogy nincs A, B, C (...) és X verzió? Á, rosszul lettem volna a gondolatától is.)

Ma megtoltam kicsit a futást, mert a nyaraltatás alatt maximum gyaloglás lesz, de ez rendjén is van így. Pihenni ugyan nem fogok, de az egyik kedvenc elfoglaltságom: együtt lenni azokkal, akiket szeretek, kárpótol majd.

R: 2 vajas-felvágottas-sajtos-paprikás saját kenyérke, kávé
E (este 5-kor): zöldbabfőzelék, 2 tükörtojás, 2 kenyérke
V: -

Mozgás: 9.7km

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése