2016. július 5., kedd

Hétfő, szabadnap


Tedd meg, amit tudsz.
Kezdd ott, ahol vagy.
Használd, amid van.

Egyszerű mondatok, szerintem az élet minden területén hasznosíthatók. 

Majdnem megvan 1000 km-em a 2016-ból. :)

Ma rengeteg limót ittam. Odavagyok ezekért a jégkockákért.




R: 2 vajas-sajtos-kolbászos kenyér, keto kávé
E: gyümölcsleves, sonkás-szalonnás rántotta
V: kolbász, később 3 (anyu féle, házi)  lekváros palacsinta, falat sajt

Délelőtt város, délután strand, Beremend (köszönöm, M. és M.!):














Nagyon pici strand, de nagyon rendben van, nagyon tiszta, nagyon nyugis, nagyon kedvező áron, nagyon kedves alkalmazottakkal. Karsztvizes, nem hipós, nem büdös, nem gyulladt be tőle a szemem. Végre hatalmasat zuhanyoztam, megmostam a hajam is, ami nem lett sprőd a víztől, hanem pihe-puha.


Nem voltunk sokáig, mert holnap mindenkinek munka. De ebben a rövid időben is szuper volt kicsit csak lenni, kicsit semmit nem csinálni, kicsit igazán pihenni, kikapcsolódni.

Este még sütöttem palacsintát, vacsi-nasinak és a keddi munkanapra.



Nem jött össze a dőzsölős-sokat evős nap, pedig éhes vagyok, egyszerűen éhes, állandóan éhes. Na majd szerdán, a következő szabadnapon. 

Pár napja döntöttem: egyelőre nem fogok elfogadni több segítséget, felajánlást. Hogy miért, arról este írok.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése