2016. május 23., hétfő

2016-ban 2016 km/8. heti összefoglaló

1. heti összefoglaló itt

2. heti összefoglaló itt

3. heti összefoglaló itt

4. heti összefoglaló itt

5. heti összefoglaló itt

6. heti összefoglaló itt

7. heti összefoglaló itt


8. hét:



A 6. futós-gyaloglós hét végén az addigi fáradtságból az lett, hogy vasárnap nem tudtam felkelni reggel az ágyból. A 7. hét azzal telt, hogy próbáltam elviselni a fájdalmat fullos fájdalomcsillapítás mellett. A 8., azaz ez a hét már sokkal jobb volt. Vannak még fájdalmaim, de a hét második felében már nem gyógyszereztem magam, a fájdalom éjjel-nappal jelen van, de határozottan csökkent. A héten szerettem volna megkezdeni a gyaloglás mellett a kocogást, de inkább még hanyagolom, gyógyulni szeretnék, nem visszaesni. 

2016. áprilisában elhatároztam, hogy lefutok-gyaloglok 2016 km-t. 
A januári 100, a februári 102, a márciusi 125, az áprilisi 222 km után májusban eddig megvan 121 km.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése