2016. február 13., szombat

Áfonyás sajtsüti



Hozzávalók (16 szelethez):

# 150g kókuszolaj (olvasztott kókuszzsír)
# 6 közepes tojás
# 250g krémsajt
# vanília aroma
# pár csepp folyékony édesítő
# 1/2 tk sütőpor
# pár csepp citromlé
# 2 marék fagyott áfonya

Valamilyen "alapot" is szerettem volna, de fogalmam nem volt, mi legyen. Fogtam egy szelet kenyeret, megszárítottam, nagykéssel morzsásra aprítottam, hozzákevertem 1 ek eritritet, ebből lett az "alap".

Elkészítés:

# Minden hozzávalót összemixeltem egy nagy tálban (az "alap" és az áfonya kivételével).
# Kis, sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem.
# Rászórtam a fagyott áfonyát.
# 200 fokra előmelegített sütőben 15 percig sütöttem.
# Ekkor kihúztam a sütőből és egyenletesen rászórtam az "alapot".
# Még 15 percig sütöttem.
# Megvártam, amíg teljesen kihűl, ekkor egy tálcára borítottam (így az "alap" lett az alján), szeleteltem.


Nagyon finom, de vigyázat: iszonyatosan laktató! 

Ötlet: itt.

Ketogén étrend: Hogyan kezdjem? ittKetogén étrend: amit ne egyél ittKetózis itt
Ketogén étrend: alapok itt
Segítség a Keto kalkulátor használatához itt
Ketogén étrend: alapanyagok itt
Keto kalkulátor itt
Keto: ajánlott és nem ajánlott édesítőszerek itt


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése