2015. december 12., szombat

Tepsis karfiol





Hozzávalók:

450g karfiol (én fagyasztottat használtam) # 1 dl tejszín # 1 dl víz # 1 tojás # 2 ek olívaolaj # natúr vegeta ízlés szerint # só ízlés szerint # 50g reszelt edami sajt (a trappista vagy bármelyik másik is jó) # 30g kék sajt # 2 szelet szalonna

Elkészítés:

# A karfiolt sós vízben megfőztem, a (kis) tepsibe tettem.
# Egy tálban villával összekevertem a tejszínt, a vizet, a tojást, az olajat, a sót és a vegetát. A karfiolra öntöttem.
# Megszórtam a sajtokkal.
# 200 fokra előmelegített sütőben addig sütöttem, amíg a sajt a tetején megpirult.
# A szalonnát apró kockákra vágtam, serpenyőben megsütöttem. Tálaláskor szórtam a karfiolra.

1 adag (a teljes étel 1/3-a) tápértéke: 348 kcal, 13g F, 8g CH, 29g zsír

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése