2015. december 12., szombat

Szombat: sok minden kétszer..., Magyarország 56.

Hosszú ideje itthon vagyok. Bécs után kellett egy hét, amire kialudtam magam, aztán szépen rászoktam a természetes ébredésre. Majd megpályáztam egy állást, amit november 29-én megkaptam. Ha dolgozom, akkor nem durmolhatok, amíg tetszik, hanem kelni kell. Így a következő naptól beállítottam az ébresztőt reggelre. Hallom, kinyomom, aztán visszaalszom jó fél órára. És ez naponta így megy: kétszer kelek...

Egy boltban ma kétszer voltam, mire egyszer megvettem valamit...

Az ebédet is kétszer fotóztam: az elsőről lemaradt a pirított szalonna...

Amikor az ebédre fogyasztott karfiol tápértékét számoltam, azt is kétszer tettem, gyanúsan kevés volt a zsírértéke, hát persze: kimaradt a sajt...

Az edzésben nekem a legnehezebb a kezdés. A legalapvetőbb kezdés: átöltözni edzőcuccba. Ma kétszer öltöztem át, mire egyszer elkezdtem...

Az edzés utáni vacsi is kétszer "fotózódott": az elsőn minden látszik, csak a célpont, a vacsi nem...

Viszont rengeteg (!) aprósággal sokat haladtam. Ezek egyáltalán nem látványosak, viszont fontosak és szükségesek. Mivel januárban nem leszek itthon, nagyon sok dologgal előre kell készülnöm, sok mindenre előre gondolnom kell, így nem csoda, ha papírhegyeket írok tele a skicceimmel, amiket aztán végig kell zongoráznom. Állítólag vannak dolgok, amiket túlspirázok, főleg a repülés-csomagolás témakörében, de ha már egyszer végigcsinálom és minden oké lesz a csomagméretekkel-súlyokkal-becsomagoltakkal-reptéri végigjárandókkal, akkor már ezen sem kell agyalnom, mert tapasztalatból tudni fogom. Addig persze izgulok kicsit, de a saját érdekemben nem viszem túlzásba.

Ez a hét bizonyos szempontból kísérlet volt. Holnap leírom a keto összefoglalóban.





Reggeli: fél adag turbó töltés, 1 vajas-paprikás kenyér
Ebéd: tepsis karfiol, tegnapról 1 szelet sajtos karaj, saláta kis tökmagolajjal
Vacsora: rántotta (2 tojás, 1 ek zsír, só), 2 kanál sajtkrém, kevéske vegyes mag, pici paprika.

Edzés:
- bemelegítés (elbliccelve khm...)
- fél perc ugrókötél
- 6x8 oldalra ütés (jobb, majd bal kézzel)
- 5x8 guggolásból rúgás (váltott lábbal)
- 2x8 térdemelés könyökhúzással (jobb, majd bal oldal)
- fél perc helyben futás
- 2x8 térdemelés könyökhúzással (jobb, majd bal oldal)
- 6x8 keresztütés
- 6x8 keresztütés, közben lábujjérintés a talajhoz
- 6x8 alsó ütés
- fél perc ugrókötél
(2 kör)
- nyújtás

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése