2015. november 6., péntek

Falat-muffin és kenyér

Süssünk abból, ami van itthon. Ma reggel is élt a jelszó, viszont már este kigondoltam ezt a receptet. Továbbra is egyszerű, nagyszerű, kevés mosogatnivalóval. Sőt, két légy egy csapásra. A tészta feléből kenyérke lett, a másik feléből falat-muffin. Az egész alapja pedig a Nulla szénhidrátos zsömle.




Hozzávalók (11 falat-muffinhoz+fél adag (4-6 szelet) kenyérhez):

# 6 tojás # 4 púpos ek krémsajt # só # magok

Elkészítés:

# A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét felvertem.
# A sárgákhoz mixeltem a krémsajtot és a sót, majd fakanállal hozzákevertem a felvert tojásfehérjét.
# A felét szilikonos mini muffin formába kanalazta, a másik felét egy sütőpapírral bélelt kis tepsibe öntöttem.
# Megszórtam a magkeverékemmel (len-, szezám-, napraforgó-, tökmag).
# Egyszerre tettem a 180 fokra előmelegített sütőbe, 45 percig sütöttem.

A sütő ajtaját nem nyitogattam egyszer sem, nehogy összeessen a művem.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése