2015. október 4., vasárnap

Vasárnap


Tegnap A. jött vendégségbe.
Ma a reggeli után útra keltünk, irány az Alföld.
A szokásos, felsőszentiváni Boszorkány Büfé kávés pihenő beiktatásával is rekord gyorsasággal odaértünk.
Kis keresztlányom, E. szülinapi kerti partijára.

Nem tudom részletesen leírni a történteket, mert sok minden volt, de a lényeg: mindig nagyon örülök, ha eljutok J-ékhoz. Szeretem az egész -meglehetősen kiterjedt- családját, és habár ritkán találkozunk, a FB-ról és a blogbejegyzésekből szinte mindent tudnak rólam. :)

E. már kilenc éves. Hihetetlenül gyorsan röpül az idő...

        





Nagyon finom volt az ebéd (kukorica, sült krumpli, fasírt, a konyhafőnök kedvencét én bundátlanítottam).
Megkóstoltam a házi sport szelet sütit, majd ebéd után jött a torta. E. oreo tortát kért és kapott. Nekem fogalmam sem volt róla, mi az, kértem egy szeletet. Vékony volt, finom és ütős. Cukros, lisztes, tejszínes, ami ugyan tényleg nagyon ízlett, és tudtam, mivel jár, ha megeszem, de ilyen cukor-sokkra nem számítottam. Nem részletezem: aki ketogén étrenden él, ne vágjon be hirtelen egy kis szelet hagyományos tortát se!

Facebook oldal: Boszorkánykonyha



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése