2015. október 27., kedd

Kedd, mentőakció, Magyarország 11.



Délelőtt mentem a frissen főzött csukapörimért. Csodás ez az ősz!

Reggeli: -
Ebéd: csukapörkölt, 2 kenyér
Délután: mogyoró, étcsoki
Vacsora: -

A konyhában voltam este. Lenéztem a padlóra: csillog. De hát mitől? Közelebb mentem. Ez víz. De honnan? Követve a víz "útját" a hűtőhöz jutottam. Kinyitottam: onnan folyik a víz. Reggel rendet raktam benne és egy doboz benyomta a leolvasztó gombot... Hajrá... Fagyasztó kinyit: bakker, ez olvad! A tegnapi Mentőexpedíció aktualizálódótt, csak nem a Marson, hanem a hűtőmben. Rongyok, kuka, mentőakció! Amik hátul voltak, azok épek, azaz fagyottak, de amik elöl... Hát boldog nem voltam, hogy a fél fagyasztó a kukában landolt. 3D-ben. Aztán a hűtő: a leolvadt felső részről az egész hűtőszekrényen keresztül csöpögött a víz, ugye reggel óta. Ami nem volt befedve: kuka. A zacskós cuccok nagy részébe is befolyt a víz, szintén kuka. Mentettem, ami menthető. Most legalább nincs tele a hűtő. És ezentúl nagyon figyelek majd arra, hogy ne nyomódjon semmi a leolvasztó gombnak...

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése