2015. október 20., kedd

Kedd (Magyarország 4.)

Szuper finom Kollath-reggeli.
Aztán éhség. Ja, a céhák...

Ebédre kocsonya K-tól. Ízletes volt, de nem tudtam élvezni, még mindig nagyon rossz a gyomrom Bécs után.

Délután fogászat. Kontroll: negatív.

Majd épülő kikötő nézés és laza 5 km intervallum futás a parton.

Aztán mini rendőr-kaland.





























A gyomrom meg csak nem javul. Főztem vacsorára krumplit meg répát, de nem bírtam megenni, a szagától is borzadtam. Egyetlen dolog volt, amit kívántam: a fehér szőlő. Valamit ennem kellett, így lebattyogtam a boltba és vettem szőlőt. Azt csipegettem este.

ReggeliKollath-reggeli.
Ebéd: kocsonya
Vacsora: szőlő
Mozgás:


és 5km intervallum futás.



Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése