2015. szeptember 4., péntek

Csütörtök, péntek (Mo. 14/4-5.)




Reggeli: 2 szelet sült sonka, rántotta (2 ek kókuszzsír, 2 tojás, só). És mivel kaptam, tettem rá kis snidlinget is.



Délelőtt asztma kontroll a kórházban. Igen, ez (is) Magyarország. Csodák pediglen itt is vannak. A mohácsi kórház egyik épülete és az udvar egy szeglete: szabadtéri edzőteremmel! A mosdók olyan modernek, mint egy legújabb lakásban. Igaz, hogy WC papír, szappan, kéztörlő nem volt, de az alap már megvan ;)

Ja, és gyalog voltam.


Ebéd: halászlé, sült csirke, saláta



Aztán sütöttem. Fahéjas korongot. Ami estig el is fogyott. Khmmm. Úgyhogy vacsora már nem kellett.


Séta összesen 5 km.


CSÜTÖRTÖK




Reggeli: Tegnap több dolog a fagyasztóból került az asztalomra. Pfff. Mellékíz. Nem vészes, de mégis. Hogy mióta voltak a dolgok a mélyhűtőben? Isten tudja. Nincs bent túl sok minden, de tegnap elhatároztam: kieszem, ami van és ezentúl nagyon fogok figyelni arra, hogy ha valami bekerül, hamar kerüljön is ki. Együk-ki-a-fagyasztót #1: áfonyás pite.


Majd 5 km túra Zengővárkonyban. Voltam már itt áprilisban, akkor teljesen más arcát mutatta a természet.








Ebéd: paradicsom leves, 2 szelet vajas-sós kenyérke


Napozás: 15 perc

Vacsora: sült gomba, indiai zöldség ragu, marék mandula


A héten 99%-ban gyalog vagy bringával járok-kelek a városban. Így a mai túra+séta 8 km.

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése