2015. augusztus 15., szombat

Szombat (Mo. 14/13.)


Tegnap tényleg rengeteget sürögtem-forogtam. Éjjel már lassított felvételként, mert hulla fáradt voltam (elsősorban a kánikulától), de tudtam, hogy reggel hálás leszek önmagamnak, amiért nem a 23.10-es kép fogad az utolsó teljes szabadnapomon.

A mai nap is ügyintézéssel, pakolódással, készülődéssel és újabb tanulságokkal telt. (Nemcsak a július, hanem az augusztus is "vizsgáztat", saját magamon néha igencsak meglepődve hol így, hol úgy, de minden feladatot szépen sorban megoldok.) Így öt-tíz perces ételeket ettem.



Mozgás: saját gyakorlatsor



Ma lejelentkeztem a munkaadómnál, hogy számíthatnak rám újra, hétfőn utazom Ausztriába. Azt írta, ott holnaptól hűvösebb lesz a levegő, esős időt jósolnak. Ááááámen!!!

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése