2015. augusztus 25., kedd

Hús-vér motiváció 48



"3 éve nyáron ücsörögtem egy céges tréningünkön, ahol elhívtak egy motivációs előadót, aki mint kiderült a világ egyik leghíresebb hosszútávú triatlonistája. Én ott ültem 171 kilósan, és megfogadtam, hogy 2 évre rá én is Ironman leszek.

Az ironman távja 3800 méter úszás, 180 km kerékpározás és utána 42,2 km futás. Mindezt egymás után rögtön, rövid átöltözést követően a versenyszámok között.

Elképzelni sem tudtam, hogy hogyan fogom ezt teljesíteni, hiszen 171 kilósan 50 métert nem bírtam futni a busz után. De elhittem, lett egy hatalmas nagy cél, és elkezdtem érte dolgozni.

Sikerült, tavaly Ironman lettem, megcsináltam :)
Sőt, most szombaton újra megcsináltam, ismét célba értem, ezúttal a hőségriadót leküzdve, és ráadásul több, mint fél órával rövidebb idő alatt.

Az út során elvesztettem kb 50 kilót, és rengeteg nagyon jó barátra leltem rá. Egyikük az olimpiai- és világbajnok ökölvívó, Kokó, aki írt rólam és a sztorimról egy cikket tavaly a Presztizs Sport nevű magazinba. Ennek a linkje, ha el szeretnétek olvasni: https://drive.google.com/…/0B3sv4qjFeYGXVHUxUnV3UU5Vb…/view…

Mindenkinek azt tudom javasolni, hogy induljatok el, sportoljatok, és legyen egy olyan célotok, amiért VALÓBAN megcsináljátok, amit eldöntöttetek." 

Hajrá mindenkinek! :) " Koór Béla



Hús-vér motiváció 1-44 itt

45 itt

46 itt

47 itt
Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése