2015. május 11., hétfő

Hétfő (Mo. 14/1.)

Mozgás
Étek
Túra: 600km. Busszal, haza :)
R: rántotta (3 tojás, 3 szelet sonka, 2 szelet sajt, 1 ek kókuszzsír)
E: 3 szendvics
V: 1 répa

Nagyon régen utaztam a kinti két hetem után ilyen jól haza. Most nem elöl ültem, hanem a sofőr mögött középen, K. mellett. Jókat beszélgettünk és az egész csapattal rengeteget nevettünk. Volt velünk egy kis kutya is, Dzsordzsi, aki az úton jóízűeket eregetett, de olyan intenzíven, hogy volt, hogy zacskót kerestem...

Nagyon későn, fél 12-kor jöttek értem, este 8 körül értünk haza. Ennyit az első szabadnapomról...

Meleg volt a buszban, de inni nem nagyon mertem. Amikor elkezdett fájni a fejem, Bábolnához értünk. Meki. Mit hoz a Boszi a Mekiből? Na mit:


Hát sóóót! Addig kerestem, amíg találtam a kis tasakok között. Ezt nyalogattam az út hátralévő részén és kortyolgattam hozzá vizet. (Olyan ez a kép, mintha egy repülőgép pilótafülkéjében lennék. Persze még repülőn sem ültem, de szerintem ez olyan.)


Az előző csapatot is csíptem, akikkel az elején utaztam együtt. A mostani is szuper. (Bár most cserélődni fogunk valamennyire megint). Jó volt hahotázni, mert bizony teli szájjal kacagtam, bárki leláthatott a féregnyúlványomig, bár azt nem láthatta, mert sok-sok éve kivették. ;)

A nap is lement, amire Mohácsra értünk.


Két gyönyörű túrás (munka)nap és egy fárasztó, de jó hazaút után maradt 13 napom itthon. 13 nap szabadság. Amire most nem tervezek. Vannak időpontok, amikre meg kell jelennem, szeretnék mozogni, napozni (...); enni is kell majd; valószínű festés lesz az albérletben; el szeretnék jutni néhány emberkéhez (...). Jó lesz. Tudom.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése