2015. május 14., csütörtök

Csütörtök (Mo. 14/4.)

Mozgás
Étek
 Freeletics 10/3.: Aphrodite
R: 2 vajas lenmag kenyér, kávé

E: baconös töltött csirke, indiai zöldség ragu, friss zöldség, 1 lenmag kenyér 

V: sáfrányos zöldség ragu, friss zöldség, 2 ek főtt rizs, fél szelet lenmag kenyér


Fizikai oldalról:

A keddi gyaloglásnál kezdtem érezni, hogy talán kicsit sok: combközelítő izomban, csípőízületben volt kemény feszülés, nem izomláz, hanem fájdalom, érdekesen sántítottam az utolsó két km-en. Szerdán maradt a fájdalom. A tibetinél is éreztem kedden, hogy valami nem stimmel: szédültem és émelyegtem, fájt a combtövem. Szerdán ugyanez volt, csak még intenzívebben. A ma reggeli edzés tette be a kaput és tudatosította bennem, hogy túlerőltettem a combközelítőmet és a csípőmet. Hallgatok a testemre, nem fölösleges a fájdalom, mert jelzés arra, hogy valami nem jó. Így egyelőre nem folytatom a Freeletics-et és hosszú túrára sem megyek. Sőt a tibeti is szünetel. Ha teljesen rendbe jöttem, folytatom.

Lelki oldalról:

Louise Hay egyik nagy kedvencem. Olvasom és használom a könyveit, a filmjeit, a pozitív megerősítéseit. 
(Dr S. szerint felejtős, viszont szerintem ártani nem fog, sőt nekem segít, így nem vágom sutba.)

"Ép, egészséges és tökéletes vagyok."
"Ha tanulmányozod a következő listát, melyet Gyógyítsd meg a tested című könyvem alapján állítottam össze, megtalálhatod az összefüggést egykori vagy jelenlegi betegséged és az általam megadott okok között.
Javaslatom a következõ:
1. Keresd ki a listán betegségedet, és olvasd el a lelki okot. Figyeld meg, igaz-e rád a magyarázat. Ha nem, tedd fel magadban : "Mely gondolataim okozhatták a bajt?"
2. Ismételgesd : "Kész vagyok elengedni azt a beidegződést, amely ebbe az állapotba juttatott."
3. Ezt az új megerősitést mondogasd magadban rendszeresen.
4. Vedd észre, hogy máris a gyógyulás folyamatába vagy. Ahányszor csak eszedbe jut állapotod, tedd a fentieket."

Éld az Életed - Louise L.Hay
Önbizalom hiány
Csípő
Félelem, döntés képtelenség
Alhasi fájdalom, görcsök
Rossz légkör, szeretet éhség, önállótlanságtól való félelem  
Asztma
Vágyakozás a gyöngédség a szeretet után
Fájdalmak
Valaminek az elutasítása
Émelygés
Váltás képtelenség. Rossz világkép
Ízületek
 Félsz a felelősségtől, nem mersz elmenni a végsőkig
Alacsony vérnyomás
Az előrehaladáshoz, járáshoz szükséges erő
Comb
Félelem előrelépni. Több önbizalmat!
Csípőbántalmak

Ez is olyasmi dolog, mint a vitaminok, amiknek a csomagolásán szerepel, hogy a szedésük nem helyettesíti a változatos, egészséges táplálkozást. Vagy mint a rágógumi. Aminek sok külföldi reklámjában elhangzik, hogy nem helyettesíti a fogmosást. Ha megnézzük a táblázatot, esetemben azért tényleg van benne valami...



Igen, vacsorára rizs is volt. A szakirodalom szerint biztonságos keményítőnek számít és mindössze két evőkanálnyit ettem. (És arra is kíváncsi vagyok, jön-e tőle a régi falkaparós éhség.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése