2015. május 5., kedd

Bemelegítés

Nem tudom, ki hogy van vele, az én testem nagyon nehezen melegszik be. A több körből álló mozgásnál a harmadik-negyedik körnél érzem, hogy na igen, most már menni fog. Addig recseg-ropog, húzódik, nehezen megy. 

A bemelegítést így nem szoktam kihagyni. Viszont szinte egy éve mindig az EAP-os volt a bemelegítés, amit nagyon szeretek, mert majdnem negyed óra alatt tényleg mindent átmozgat. Viszont vágytam egy kis változatosságra. Ezért találtam ki magamnak egy teljesen más fajta bemelegítést.

Két darab két kilós súlyzótárcsával végzem. Azért nem többel, mert itt a bemelegítés a cél, nem izomtömeg növelés. (Tárcsa helyett megteszi a vizes palack is.)

Több körben, nagyobb súllyal elvégezve kisebb átmozgató napi edzésnek is jó lehet szerintem.

Bemelegítés

1 perc
fejkörzés, karkörzés, szökkenés vegyesen
1 perc
fekvenyomás
fél perc
plank
1 perc
tárogatás
fél perc
plank
1 perc
előreemelés
fél perc
plank
1 perc
bicepsz
fél perc
plank
1 perc
tricepsz
fél perc
plank
2 perc
kitörés
fél perc
plank
2 perc
guggolás
fél perc
plank
1 perc
hasprés
1 perc
térdelőtámaszban lábnyújtás hátra
1 perc
térdelőtámaszban lábnyújtás felfelé

rövid nyújtás
boszorkanykonyh.blogspot.hu


Gyakorlatok:

Fekvenyomás


Plank


Tárogatás


Előreemelés


Bicepsz

Tricepsz


Kitörés


Guggolás


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése