2015. április 19., vasárnap

Vasárnap (Mo. 14/7.)

Vasárnap. A hetedik napon az Úr megpihent. Én is. Meg is pihentem, meg enyhén szólva pihent is voltam. 

Reggel ötkor ébredtem, aztán -tegnap már mindent előkészítettem és bepakoltam a csomagtartóba- irány Hőgyész. Nem volt forgalom, hiszen korán volt még, de nem száguldoztam, mégis időben odaértem. 

Van egy íratlan forgatókönyve ezeknek a látogatásoknak, aszerint mentek a dolgok és telt el nagyon gyorsan az idő.

Anyu rögtön lehívott, lementünk hát a pincébe vajat csipegetni, megmutatta, hogy fény, víz és talaj nélkül is hajt és virágzik a karalábé.

Megnéztük a befőtteket, kaptam megint mindenmentesen eltett gyümölcsöt és lekvárt.

És megláttam, hát fel kellett próbálnom mami régi szemüvegét. Bolond lány...

Délelőtt tíz körül lettem éhes. Anyuéknál mindig van otthon füstölt kolbász és sajt, kanyarítottam belőle, ez volt a reggeli.




Közben átjött unokaöcsém és felesége, beszélgettünk kicsit.

Az ebédet anyuval előre lebeszéltük. Nagy megtiszteltetés volt, hogy a kedvencem, cigánypecsenye készült, és volt cukros és édesítős káposzta saláta is, köretnek sült krumpli. (Két ilyen tányérral ettem.)

Aztán megnéztük a kertet. Itt nem is kommentelek, szerintem egyszerűen gyönyörű, mint mindig.

















 Anyu megigazította a hajam. Igen: hatalmas mázli, ha van a családban egy szakképzett fodrász.

Elvittem és megmutattam a kinti két hét alatt készült kötött-horgolt felsőket. Mami alaposan átnézte őket, el kellett mondanom, melyik hogyan készült, kielemeztük, na. A kis boleró szerű, utoljára horgolt felső különösen tetszett maminak. Megkért, mutassam meg azt a mintát. Sőt, hogy tanítsam meg. Nagymamám irtó ügyesen köt és horgol, és ma én tanítottam neki egy mintát horgolni. Hát sosem gondoltam volna, hogy ez valaha is megtörténik :)

Mielőtt haza indultam volna, még felugrottunk a keresztszüleimhez. Keresztanyámtól -aki nem csak ügyesen, hanem tökéletesen, lélegzetelállítóan tökéletesen köt és ugyanilyen gyönyörűen horgol- kaptam néhány gombolyag fonalat (mamitól is). És jól megdögönyöztem Totót (aki fogadott keresztlányom).

A naplementére értem haza. Ez az első tavaszom ebben az albérletben és ez volt az első naplemente, amit a konyha ablakából sikerült elcsípnem.



Így tükröződött a szemközti ház egyik ablakából:


És ilyen szép színeket varázsolt:



R: sajt, kolbász
E: cigánypecsenye, kis sült krumpli, káposzta saláta
V: -
Mozgás: -

A tegnapi edzés után iszonyatos izomlázam van minden egyes porcikámban. Viszont egészségesen működik a szervezetem női része is, így meglátogatott a télapó. A tervezéskor ezt is számításba vettem. hogy ne legyen gond, a következő edzés most 2-3 nappal eltolódik. (És ma egész nap egy masszőrt kívántam. Nem magát az embert, hanem hogy átmonyássza az izmaimat.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

2 megjegyzés:

  1. Jó volt látni a "Bolond lány"-t! :)

    Egyre jobb "színben vagy", egyre jobb energia, kisugárzás jön át a képeidből. Virulsz ki napról napra a szó legjobb értelmében.
    "Télapókor" csak óvatosan a masszázzsal, vérkeringést, nyirokkeringést kicsit megturbózza és felfokoz minden hatást, folyamatot.

    Ölellek.
    (egy profi gyógymasszőr, sportmasszőr :)

    VálaszTörlés