2015. április 23., csütörtök

Csütörtök (Mo. 14/11.)


Edzés délelőtt: Freeletics Hell (7.) week 3/3.

1. Hell week tapasztalatok itt

R:-

E: Rántotta: 1 ek sertészsír, 3 tojás, 3 sz. sonka, 3 ek reszelt sajt. 
Saláta: 80g jégsaláta, 1 paradicsom, 5 oliva bogyó, 1/4 lilahagyma, snidling, só, 1 ek oliva olaj.

835 kcal, 48g F, 11g CH, 65g zsír

V: 2 vajas lenmag kenyér, 4 közepes répa, 50g sült szalonna

660 kcal, 36g F, 24g CH, 45g zsír




Napi happy:


  • Csodás napsütés, végre nem viharos szél.
  • Megcsináltam a mai Hell dayt, így kész az első Hell week. Büszkeség :)
  • Idén ma először vettem fel a kék kis nyári rucimat. Eszembe jutott, hogy készült ebben tavaly is kép, majdnem pontosan egy éve. Csináltam egy akkor-most kollázst. Ami változott: óra, haj, fotógép. Lakás. Eljegyzési gyűrű volt, most nincs. Akkor önvédő-falépítő, magamnak folyamatosan hazudó attitűd, most magammal és másokkal teljesen őszinte, önmagamat kereső, védvár-lebontó hozzáállás. Tónusosabb izmok. Életem eddigi legkeményebb éve volt. De a legnagyobb ajándék is. Hálás vagyok minden egyes fájdalmas történésért, minden könnycseppért, minden szenvedésért. Köszönöm, hogy így történt. Mert így elindultam egy teljesen más úton. És megyek is tovább.
(2014., 2015.)
  • Mivel a blog nyilvános, a dicséretek mellett mindig érkezik kritika is. Örülök, hogy egyre inkább sikerül meglátnom a kritika mögött az embereket és azt, hogy gyakorlatilag önmagukról árulkodnak, nem velem van bajuk.
  • Sok mosoly.
És egy csöpp esti séta:


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése