2015. január 2., péntek

Péntek (Mo. 14/12.)

Karácsonykor szinte tavasz volt.


Tegnap minusz 12 fokban futottam.


Az egy hetes karácsonyi ketoból való kilépés után ma már harmadik napja visszaálltam a ketos étrendre. Lassan, de biztosan kezd beállni a tesztcsík szerint a ketózis. Érdekes, hogy anno 2014. júniusában, amikor belekezdtem egyik napról a másikra, semmiféle tünetem nem volt, most azért volt szédülés, bár ezen kívül más nem. Ma rávettem magam, hogy megmérjem a súlyom, a karácsonyos no-keto másfél kiló pluszt hozott, és a has-csípő-comb tájékon egy kis zsírosodást, de nem vészes. A visszaállás óta múlnak a kiütések, csökkennek a bélgázok (a hagyományos, szénhidrátos-tejtermékes dolgok sajnos kis mértékben fogyasztva is ilyen dolgokat okoznak nálam), javul a közérzetem, az emésztésem tökéletes visszaállt a normálisra.


Mozgás: (délelőtt)
- 10 bicepsz hajlítás (súllyal)
- 10 tricepsz hajlítás (súllyal) 
- 20 guggolás (súllyal)
- 10 bolgár kitörés (súly nélkül, ez a kitörés még nem megy kapaszkodás nélkül)
(5 kör)
NYÚJTÁS (EAP nyújtás videó, megspékelve LMP-os elemekkel)
Délután séta.









Étek:
Mozgás utánspenót (http://boszorkanykonyh.blogspot.hu/2013/07/pikans-spenotfozelek-paleo.html, most kókusz nélkül, fele lenmag-, fele szezámmagliszttel) , 2 szelet (1 ek kókuszzsron) pirított sonka, 2 főtt tojás.
Kora este: 80g pirított-sós mandula, kis darab kolbász, 1 szelet sajt.

Megjegyzés:


1. Olvasok :) Hosszú idő óta most először könyvet olvasok. Kölcsön kaptam karácsonykor. Először csak pár sor ment. Aztán már egy oldal is. Ma már ment egy egész fejezet is. Javulok. Határozottan javulok :)



2. Megjött a télapó tegnap este. Azzal a tipikus hüle-érdekes fájdalommal, ahogy szokott. Ma reggelre sokkal rosszabb lett, ahogy szokott. Ilyenkor általában nyugton maradok, nehogy erősödjön a fájdalom. Ma is végiggondoltam, hogy oké, akkor ma kimarad a mozgás vagy csúsztatom a tervet. Aztán rábeszéltem magam, hogy ha kész a házimunka, megcsinálom a mára tervezett edzést. És meg is csináltam. És nem nőtt a fájdalom. Jó, hogy így döntöttem.

3. Délután aludtam egyet, aztán valami ólmos fáradtság lett rajtam úrrá. Kimentem a teraszra: kellemesen hideg volt, sokan sétáltak, friss illatú volt a levegő. De jó lenne sétálni egyet! - gondoltam. De aztán visszadőltem az ágyra és majdnem elaludtam. Aztán rávettem magam a legnehezebb részre: átöltöztem. Innen már nem volt nehéz: lementem és sétáltam egy jót. Határozottan jó volt a hideg levegőn, jó volt használni a lábaimat, a tüdőmet. Hiszen két nap múlva újra Ausztria, ki tudja, lesz-e lehetőségem a levegőn lenni...

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése