2014. december 3., szerda

Hétfő (Mo. 14/8., wellness/1. nap)

 


Tudom én, hogy csak pozitívan, meg hogy a jelenlegi gondolatok alakítják a jövőt, mégis, amikor a múlkor beszéltünk VG-ral, gyakorlatilag csak panaszkodni tudtam, hogy mennyire fáradt vagyok, és ha nyernék a lottón, egy hónapig ki sem szállnék egy wellness hotel meleg vizes medencéjéből. Nem sokkal rá meghívott egy két napos wellnessezésre. És én azt tettem, ami nekem a legjobb, nem szabadkoztam, nem fontolgattam, hanem azonnal elfogadtam.

Hétfőn reggel indultam anyuékhoz, ott ebédeltem, aztán ebéd után indultunk Zalakarosra.

Nagyon szép szálloda, csodaszép szoba, wellness részleg, mi kell még?

Becsekkoltunk, felpakoltunk, átöltöztünk fütdőszerkóba és irány a medencék! Vacsoráig.


Hát volt kínálat. És mindenféle nehézség nélkül én is simán találtam ketoba illő ételeket.


Hát nem mesés? Sonkaaa! :)


Hatalmas dolog, hogy a saláták fele volt csak ízesített, a másik fele natur, aki akarta, öntetekkel lelocsolhatta, nekem viszont tökéletesen megfeleltek a simán darabolt zöldségek.



Egy alkalmazott mindig kint volt és frissen, a vendég óhajának megfelelően sütötte vacsoránál a húst. Hm. Gondoltam rá, hogy hazaviszem ;)








 A vacsoránál élő zene is volt, egy hölgy, egy úr, mindketten énekeltek is. Vegyes dalokat játszottak, a legtöbbjét ismertem is. Táncparkett is volt, akár táncolni is lehetett volna.

Az étel kínálat hatalmas volt. Akkora, hogy még a ketoba illeszthetőket sem tudtam végigenni. Pedig én aztán tudok enni. És ettem is, nem keveset.
R: -
E: (anyuéknál) húsleves leve répával...


... sült malachús, sült csirke, krumpli, cékla.


V: (a hotelben) zöldség, sonka, kolbász...


... sajtok...


... krumpli, gombás sertéssült, zöldségekkel csőben sült karaj...


... répafelfújt (na ebből egy falatot ettem csak, nem ízlett), saláta, grillezett padlizsán (2 falat, még sosem ettem, megkóstoltam), gombás marhahús. (Nekem ez volt a desszert.)


Aztán körülnéztem a parkban, majd fürdőruha és wellness zárásig.

Aztán jött az alvás. Vagyis VG letette a fejét és aludt, én meg nézelődtem ... reggelig...

Egy szemet sem sikerült aludnom. Iszonyat meleg volt a szobában (meg amúgy az egész szállodában), egyszerűen nem jött álom a szememre.

Így jártam...

De nagyon jó nap volt: utazás, beszélgetés, mennyei kaják, ázás a termál medencében, élvezkedés a buborékos medencében, nyugalom, gondfelejtés. Pihenés. Amire már annyira vágytam.

2. nap itt

3. nap itt



Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése