2014. december 31., szerda

2014: összegzés -test


Nem eresztem bő lére: a képek és az adatok magukért beszélnek.


A kis grafikonon a minden hónapban mért utolsó súly adatot használtam.

2013: főleg CH-számolós, majd paleo étrend.

2014: év elején CH számolás, majd paleo, június végétől ketogén étrend. Amiben karácsonykor tartottam egy egy hetes kis szünetet. De a mérlegen is és a következő friss, most hétfői képen is látszik, hogy ez nem volt a célomra negatív hatással.


A keto kezdete óta van jól a testem. Nem nyűg az evés, mert minden egyes étkezésem isteni. És jóval kevesebbet kell az étkezés megszervezésével foglalkoznom, mint bármely másik étrend esetében.

Célom 2015-re a további tónusosodás. 

Január recovery hónap lesz, aztán visszatérek a súlyzókhoz (is).

Ez az első év vége, amikor elégedetten nyugtázhatom a "teljesítményemet". Elértem az álom súlyomat és normál tartományban tartom. Mindenféle erőfeszítés nélkül. 34-es a ruhaméretem, gyakorlatilag jól érzem magam a bőrömben. 

Nagyon sokan fordultatok hozzám segítségért elsősorban az étkezés terén. Szívesen segítek abban, amiben tudok. De a megvalósítás a Te dolgod. Amint megtalálod azt a fajta étkezést és mozgásformát, ami Neked a legmegfelelőbb, nem lesz már nyűg vagy nehézség az életmódváltás. És nekem elhiheted: bárki képes rá, Te is megcsinálod!

Egészséges, fitt, izmos, boldog 2015-öt kívánok mindenkinek!

(2014: összegzés -lélek itt.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése