2014. november 16., vasárnap

Ketogén étrend 22. heti összefoglaló

Hétfő:
R: (a buszon): csokikrém.
E:(már a munkahelyen): 2 főtt tojás, saláta.
V: sonka, avokádó, saláta.
Edzés: -
Plusz mozgás: fél óra séta.
Részletek itt
Kedd:
R: csokikrém
E: borsos-fokhagymás pulyka, párolt zöldség, saláta (A húsnál 1 ek kókuszzsír, a salátán tökmagolaj.)
V: rántotta (3 tojás, 1 ek kókuszzsír), saláta (endívia, lilahagyma, só, tökmagolaj), 1/3 avokádó, kolbász.
Edzés (reggel): MELL
Plusz mozgás: fél óra séta.
Részletek itt


Szerda:
R: 1 tojás, 1 sz. sonka, 1 sz. sajt, 1 ek kókuszzsír, kávé.
E:  saláta (kínai kel, lilahagyma, só, tökmagolaj), tonhal "paszta" (1/2 doboz tonhal, 1.5 főtt tojás, dijoni mustár, 5 olivabogyó, lilahagyma). 2 marék kesu.
V: saláta (kínai kel, lilahagyma, tökmagolaj, só), kolbász, 1 tojásból rántotta 1 ek kókuszzsíron, párolt zöldség. 2 marék kesu.
Részletek itt
Mozgás: 3/4 óra séta.

Csütörtök:
R: 1 tojás, 1 sonka, 1 szelet sajt, 1 ek kókuszzsír.
E: tonhal saláta.
V: cevapcica, saláta, 1 tojásból rántotta (1 ek kókuszzsíron), 1/4 avokádó.
Mozgás: 3/4 óra séta, dög nehéz virágládák felcipelése az udvarról az emeletre.
Részletek itt

Péntek:
R: csokikrém.
Ezöldség püré, cevapcica, saláta.
V: 1 tojás, 1 sz. sonka, 1 ek kókuszzsír; 1/4 avokádó, saláta.

Edzés: bicepsz, hát, has, tricepsz. 
Részletek itt




Szombat:
R: csokikrém.
E: cevap, zöldségpüré, saláta.
Du: marék mogyi.
V: saláta, 1 sz. sajt.
Mozgás: fél óra séta.
Részletek itt


Vasárnap:
R: -
E: sült pulyka, zöldség püré, 1 tojásból rántotta, saláta.
V:

Tapasztalatok:




  • A héten nem volt túl változatos az étkezés, viszont minden nap minden egyes étel egyszerűen isteni, nagyon jó étvággyal meg tudom enni.
  • Embertelenül kívánom a sósat, sózok is rendesen.
  • A folyadék is rendben, nem mérem, mennyi fogy el egy nap, de a 2.5 decis poharam jó néhányszor ürül, a szobámban palackból iszom, az is üres minden estére.
  • A vitaminokat megint hol ettem, hol nem, hiába készítem ide, elfelejtem bevenni...
  • Itt kint, a munkahelyemen szinte képtelenség az éhségritmusomnak megfelelően enni. Reggeli 8-kor, ebéd fél 12-kor, vacsora 6-kor. És így is minden étkezésem "megkritizálva", miért ezt eszem, miért nem eszem hozzá kenyeret, ez túl kevés, miért ennyi tojás... És a konyha és az alapanyagok lent vannak, ahova pl. a délutáni pihenő alatt nem mehetek le (ne kérdezd, miért, mindenhol vannak szabályok...). De mától kritika, megjegyzések ide vagy oda, követem szépen a saját ritmusomat, mert utálok akkor enni, ha idő van, ha "kell".
  • A héten nagyon (!) keveset voltam kint a friss levegőn. Hiányzik.
  • A lelki gondjaim miatt az alvásproblémáim fokozódtak, ezt sürgősen meg kell oldanom.
  • Az emésztésem tökéletesen rendben.
  • 22. hete nincs haspuffadás, nincs falkaparós éhségérzet, nincs szorulás, nincs hasmenés, nincsenek kiütések...
  • A kóros hajhullásom már pár hete megállt, ez nekem hatalmas öröm.
  • Mint ahogy 1-2 hete is már írtam róla az összefoglalóban, a szervezetem átállt téli üzemmódra, raktároz. A hasam alsó részén veszem észre leginkább. Persze nem vészes, és nem is fogom túlparázni a dolgot, ez mindig így volt, pár hónap és minden a régi lesz.
  • A ketogén nekem arról is szól, hogy nemcsak az étkezésben, hanem az élet más területein is igyekszem a "clean" dolgokra törekedni. Nagyon sok dologban kell még változtatnom. De pl. a kávét sikerült reggelre korlátoznom, és egyre kevesebbet internetezek. A telefonomat itt két hétig sajnos éjjel-nappal bekapcsolva kell tartanom, este 9-től reggel 8-ig készenlét van. Így akármilyen káros, kénytelen vagyok azzal aludni, arra ébredni. Még egy hét itt, aztán megyek haza, otthon határozott limitet fogok tartani a telefonnal.
  • (Az 1, kép 4-5 évvel ezelőtti, a 2. idei.)
Ketogén étrend: alapok (link gyűjtemény) itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 itt, 3 itt, 4 itt, 5 itt, 6 itt, 7 itt, 8 itt, 9 itt

Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt

Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):

1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt

5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt
14. heti összefoglaló itt
15. heti összefoglaló itt
16. heti összefoglaló itt
17. heti összefoglaló itt
18. heti összefoglaló itt
19. heti összefoglaló itt
20. heti összefoglaló itt
21. heti összefoglaló itt

Tapasztalatok (közel) negyed év ketogén étrend után itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok! Azt szeretném megkérdezni, mit értesz felkaparó éhségérzeten? Nekem is ez van, de nem tudom mitől. Nem vagyok ketogén étremden, csak tendálok felé.
    Köszi
    Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Laura!
      Köszönöm :)
      Falkaparós éhség? amíg CH számolós diétán voltam és amúgy, amikor még ettem CH-s kajákat, étkezés után fél órával olyan üresnek éreztem a gyomrom, mint aki még soha nem evett, és a falat tudtam volna kaparni kínomban. Aztán több CH-t ettem, annál rosszabb volt. Főleg a rizs után, de a végén már a zabkása után is, amit pedig imádok. Volt, hogy szó szerint sírtam, annyira éhes voltam Ch-s étkezés UTÁN, mindegy, mennyit ettem, lehetett ez nagyon sok is. Hát ez szűnt meg. Ha éhes vagyok, akkor az most tök normális dolog: érzem, hogy hamarosan ennem kell, de ez nem kín, hanem egy -nekem és szerintem- természetes állapot.

      Törlés
  2. Nekem nem teljesen ez van. Inkább sokszor, ha éhes vagyok, mintha sok lenne a gyomorsavam.Mintha marná az éhség a gyomromat. Amúgy gyomorsav problémám nincs, ez csak akkor van, ha nagyon éhes vagyok. És én is a falat kaparom annyira éhes tudok lenni.Nem tudom mitől lehet, majd megkérdezem a csoportban
    Köszi a választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az sem kellemes... Találtál már választ, hogy mitől lehet?

      Törlés