2014. november 2., vasárnap

Ketogén étrend 20. hét, összefoglaló

Hétfő: (Hazautazás)
R: rántotta (3 tojás, 2 szelet sonka, 1 ek kókuszzsír)
E: (a buszon) 2 marék mogyi, csokikrém
V: 3 szelet sajt, 1 marék mogyi...
Edzés: (reggel, súlyzós, láb-tricepsz)

Részletek itt



Kedd: (utazós)
R: rántotta (2 tojás, 2 sz. sonka, 1 ek sertészsír)
E: csokikrém, marék mogyi
V: tonhal saláta
Részletek itt







Szerda: (vendégségben, utazásos)
R: rántotta (2 tojás, 2 szelet sonka, 2 ek olaj, marék sajt, fél avokádó)
E: húsleves, kis répa; kolbász, 1 szelet sajt, 2 lágy tojás, saláta balzsamecettel.
V: csokikrém.
Részletek itt


Csütörtök: (utazásos)
R: rántotta (2 tojás, 2 sonka, 1 ek sertészsír), savanyú káposzta, avokádó.
E: baconbe göngyölt csirkemáj, vegyes párolt zöldség.
V: csokikrém, marék mogyi.
Edzés (reggel, súlyzós, hát-has, bicepsz)
Részletek itt





Péntek:
R: piskóta
E: saláta, párolt gomba, kolbász
V: mogyoró.
A mogyoróról, és amiért abbahagyom a mogyizást, itt írtam.
Részletek itt






Szombat: (utazós, vendégséges)
E: két tányér húsleves (lé, sárgarépa)
V. kis darab kolbász, szelet sajt, retek, paprika.
(És napközben a maradék mogyi elropogtatása.)
Edzés: (reggel, súlyzós, láb-váll)
Részletek itt



Vasárnap: (vendégséges, utazós)
R: rántotta
E: csirke, zöldség, csokikrém
Részletek itt


Heti menüterv itt
Heti edzésterv itt

Tapasztalatok:



- A héten kb 1200 km-t utaztam, ennek a felét vezettem, több napot voltam vendégségben, ettem egyszer étteremben, és semmi gondot nem okozott, hogy "tartani" tudjam az étrendet.
- Több változtatás is bevezetésre került.
- A kávézási szokásaimon sokat változtattam. Egész héten már csak reggel van kávé, az eddigi adag fele. Ezt kortyolgatom, amíg tart, aztán nincs kávé. Én hatalmas kávés voltam, nagyon féltem az "elvonási tünetektől", amik azonban gyakorlatilag nincsenek. Ami hiányzik, az a mozdulat, hogy ha üres a bödön, menjek is újabb adagot készíteni. De így a hét végére már ez sem igazán hiányzik. A kávéház teszteket így nem folytatom.
- Csökkentettem a sajt használatát is.
- A mogyorót imádom (pörkölt, sós földimogyoró), de a héten elropogtattam a maradékot és a mogyizásnak is vége. Úgyis totál pattanásos lettem tőle (arc, nyak) és okozott emésztési gondokat is...
- A hétre készült menüterv (ld. kép fölött), de közben voltak változások.
- Az edzésterv is megvolt a hétre (ld. kép fölött), mindent megcsináltam, csak nem pontosan azon a napon.
- Mérés a héten egyáltalán nem volt, de volt rajtam pl. a 34-es kis virágos rucim, ugyanúgy simán kényelmes (és a többi ruhám is) mint előtte, így szerintem nem híztam, nem fogytam. (És ez jó, fogyni nem szeretnék, hízni max izomban.)
- A vitaminjaimat kábé minden második napon szedtem, egyszerűen elfelejtettem. 
- A R, E, V, azaz a reggeli, ebéd, vacsora sosem fix időpontú. Reggeli olyan 7-9 óra között, ebéd 12-15 óra körül, vacsora van, hogy este 9 után van. Igyekszem csak akkor enni, ha éhes vagyok. 
- A súlyzós edzések nagyon jó hatással vannak rám. Lelkileg is és fizikailag is, az emésztésemre is. Nem hosszú egy edzés, de megizzaszt rendesen és az izomláz folyamatos. Egyszerűen szeretek mozogni, a súlyokat pedig kifejezetten kedvelem. Edzés leginkább reggel van, éhgyomorra, nekem ez vált be legjobban, és így tutko mobili, hogy nem marad el aznap a mozgás.
- Továbbra is nagyon jól vagyok ezzel az étrenddel.
- Továbbra is kapok piszkálásokat miatta, amik egyre kevésbé hatnak meg. Főleg, hogy -még ha hihetetlenül is hangzik- ezeket nagy százalékban erősen túlsúlyos egyénektől kapom, akik mindenféle betegségükre marékszámra szednek gyógyszereket.
- Többen kezdték el a "hatásomra" a ketogént, sokukkal tartom a kapcsolatot, örömmel olvasom mindig, hogy nem éhesek, jól vannak és alakulnak :)
- Most is leírom, hogy bármelyik étrend szerint szeretnél elkezdeni táplálkozni, mindenképpen olvass előtte, tanulj, kérdezz, mert amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a kis ökörnek, ami nekem beválik, lehet, hogy neked nem.



Ketogén étrend: alapok (link gyűjtemény) itt


Ketogén étrend minta 1 itt, 2 itt, 3 itt, 4 itt, 5 itt, 6 itt, 7 itt, 8 itt, 9 itt

Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt

Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):

1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt

5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt
14. heti összefoglaló itt
15. heti összefoglaló itt
16. heti összefoglaló itt
17. heti összefoglaló itt
18. heti összefoglaló itt
19. heti összefoglaló itt

Tapasztalatok (közel) negyed év ketogén étrend után itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése