2014. november 6., csütörtök

Csütörtök (Mo. 14/11.)

Edzés (reggel):



Bemelegítés
LÁB
- guggolás (4x15)
- bolgár (én inkább úgy nevezném: gyilkos) guggolás (4x15)
Nyújtás

R: szezámos kenyér (http://boszorkanykonyh.blogspot.hu/2013/09/szezamos-kenyer-sporolos.html), kókuszzsír, paprika, 1 tojás, fél szelet sajt.
E: saláta sóval, tökmagolajjal, rántotta 3 mini tojásból petrezselyemmel, sóval, fél avokádó, 10 szelet házi füstölt kolbász.
V: gombás avokádó saláta. (Sztori a képek alatt.)





Szóval hús lett volna a vacsora. Készültem is, elővettem a húsos zacsit a fagyasztóból, serpenyőbe tettem a tartalmát, rá kis víz, tűzhely bekapcs. És amikor kicsit kiolvadt, láttam meg, hogy ez nem hús, hanem párolt gomba... Így lett ez a mai vacsora. Egyébként finom volt. És mégsem akkora ciki, mint a minap a bankban, amikor is a pénztártól való távozás után (nem, nem reklamáltam) sikerült telibe találnom a fémből készült "Kérem, itt várakozzon!" táblát. Á, nem volt nagy hangja... Á, senki nem vette észre... Akkorát szólt, hogy minden szem azonnal rám szegeződött. Voltak, akik nevettek, a többiek mosolyogtak. Hirtelen milyen népszerű lettem ;) ...

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése