2014. október 5., vasárnap

Ketogén étrend 16. hét, összefoglaló

Hétfő:
R: sonkás-sajtos rántotta
E: csokikrém
V: sült csirke, kolbász
Részletek itt

Kedd:
R: cocomas (100g), fahéj (1 tk), eritrit (1 tk), mandula (30 szem).
V: tojás (2), sonka (2 szelet), spenót, saláta, avokádó (1/2)
Edzés itt
Napozás: 4x25 perc
Részletek itt

Szerda:
R: fahéjkrém (50g cocomas, 1 tk eritrit, 1 tk őrölt fahéj), 30 szem mandula.
Etonhal saláta.
V: ugyanaz, mint tegnap, csak más tálalásban: fél avokádó (amit aztán kidobtam, mert ehetetlenül rossz volt...), 2 szelet sült sonka, 2 tojás a spenóttal összesütve (1 ek kókuszzsíron), jégsaláta.
Edzés: 2.5 km kocogás.
Részletek itt

Csütörtök:
R: sonkás rántotta (3 tojás, 3 szelet sonka, 1 ek kókuszzsír)
E: avokádó saláta (1/2 avokádó, 2 főtt tojás, hagyma, saláta)
V: sült hús
Edzés (reggel):
1. bemelegítés (EAP aerobikos)
2. EAP gumikötél/hát
3. EAP gumikötél/hátizom
4. Les Mills Pump/Pump challenge (a mell részt kihagytam)
5. nyújtás (EAP)
Részletek itt

Péntek:
R: lazac (100g), spenót, tükörtojás (1)
Esajtos karaj (a tej=kókusztej, tegnap készült, a melegítéskor kapott még egy ek kókuszzsírt), zöldség
V: 2 szelet sonka
Az edzés ma aerob volt, séta ebéd után.
Részletek itt

Szombat:
R: rántotta (2 tojás, 2 szelet sonka, csöpp sajt, 1 ek kókuszzsír)
E: 4 db sonkával-hagymával-sajttal töltött pulykamell, bunda nélkül; 1 db sajttal-sonkával töltött husi bunda nélkül, 1 szelet sült hús, párolt zöldség. 
V: kis darab kolbász, egy szelet sajt
Edzés a hajnali 5-ös ébresztő után volt. Kénytelen voltam korán kelni, mert ma utazós nap volt, nem is a szomszédba...
Bemelegítés
1. Ugrókötél
2. Oldalra ütés
3. Guggolásból rúgás
4. Térdemelés könyökhúzással
5. Keresztütés
6. Felfelé ütés
7. Ugrókötél
(4 kör)
Nyújtás
Ez van a videón, én a 4. gyakorlat helyett súlyzóval bicepsz és tricepsz gyakorlatot végeztem.
Részletek itt

Vasárnap:
R: lazac tekercs

E: sült máj
V. majd írom
Részletek itt

Tapasztalatok:



- A ruhaméretem 34-es lett.
- A súlyomat tartom.
- Nagyon-nagyon lassan, hiszen alig van már rajtam felesleg, megyeget lefelé a testzsírom.
- Fizikailag nagyszerűen vagyok.
- Egyre többen kérdezik meg, mit csinálok magammal. És nem hiszik el, hogy napi 1-10g szénhidráttal élek negyed éve, ráadásul emellett a tápanyagbevitelem 70-80 %-a zsír.
- Egyre többen jelentkeznek nálam azzal a problémával, ami nálam is meghatározó volt: egyre többet esznek és állandóan éhesek. Kérdeznek, válaszolok, lelkesek, aztán 1-2 nap után feladják és visszatérnek a hagyományos étkezéshez és az éhséghez. Én pedig felfogtam, hogy anno Szűcs Ildikónak (www.edzesmester.com) igaza volt: bármilyen életmódváltást az emberek kb. 5 %-a képes végrehajtani úgy, hogy eredménye is legyen és hogy nem tér vissza az eredeti életmódjához. Én benne vagyok ebben az 5 %-ban és büszke vagyok magamra :)
- Egyre több pozitív megerősítést kapok: "Bomba jól nézel ki!", "Szuper csinos vagy!", "Tényleg nem nézel ki 40 évesnek!", és a masszőr srác azt mondta, nagyon jók az izmaim, nem puhák és nem túl kemények.
- Az edzésbe betettem heti minimum 3 súlyzósat. A héten meg is csináltam, mellette főleg aerob edzés van, lassú kocogás és séta. Igyekszem változatosan edzeni, hogy ne lehessen unalmas. És képes és hajlandó vagyok hajnali 5-kor felkelni, hogy még a szülinapi buli előtt meglegyen az edzés (ld. szombat).


- A héten végeztem egy kis vizsgálatot. Egyik nap mesterséges édesítőszert használtam, másnap csak eritritet. A KetoPhan csíkkal ellenőrizve mindkét nap másnap reggelén azonos színű volt a tesztcsík.
- A ketogén étrend nagyszerű fogyáshoz és súlytartáshoz is. Az arányokat betartva a mennyiség változtatásával simán szabályozható a dolog. Ha annyit eszem, amivel még nem lakom jól, csak érzem azért, hogy ettem, és ha akkor eszem, ha éhes vagyok, fogyok másnapra. Ha annyit eszem, hogy rendesen jóllakjak, akkor marad a súlyom.
- A magok nem tesznek jót. Múlt héten is volt reggelire mandula, a héten is kétszer. Az arcom kiütéses lesz és fényes...
- Viszont amióta szedek pluszban vasat, a hajam kevésbé hullik :)
- Az alvásminőség a héten sokat javult. :)

Ketogén étrend: alapok (linkgyűjtemény) itt


Ketogén étrend minta 1 itt, 2 ittitt, 4 itt, 5 itt, 6 itt, 7 itt, 8 itt, 9 itt

Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt
Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt
14. heti összefoglaló itt
15. heti összefoglaló itt
Tapasztalatok (közel) negyed év ketogén étrend után itt
Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése