2014. október 30., csütörtök

Csütörtök (Mo. 14/4.)

Edzés (reggel, a tegnapit is bepótolva):

Bemelegítés

HÁT-HAS
- döntött törzsű evezés (4x15)
- merev lábas felhúzás (4x15)
- hasprések

BICEPSZ
- állva
(4x15)
- ülve
(4x15)

Nyújtás

Abszolut semmi kedvem nem volt az edzéshez. Az a sokszor tűpis reggel volt, amikor az ember fáradt, nyűgös, és különben is hideg van, semmi kedve felöltözni, legszívesebben visszabújna a jó meleg ágyba és lustálkodna, amíg csak bírja a fekvést. Hogy súlyokat emelgetni?! Na neeee, csak ma reggel ne! Végig futottam a szememmel a tegnap este mára összeírt listát: tutira nem lesz időm edzeni napközben, és ha tényleg mozizni is akarok, akkor későn érek haza, biztosan fáradt leszek és nem fogok edzeni. Szóval nagyon hamar csak ennyit mondtam magamnak: "Ugye, kislány, mintha lenne neked egy célod...". És már a hátsó szobában is voltam és kezdtem a bemelegítést.




Jó tett helyébe...: segítségért cserébe kaptam egy isteni ebédet Baján, a Malom étteremben.


Délután aztán Pécs, majd mozi: Amnézia. Soha ne történjen se velem, se mással ilyesmi. Érdekes film fordulatokkal. Bármi mást írnék, túl sokat árulnék el a történetből. Nem volt elementárisan átütő élmény, de egyszer érdemes megnézni és elgondolkodni kinek-kinek, mennyire szerencsés...
(Nem sírós film, de nekem az utolsó előtti második percben folytak a könnyeim...)


A vacsorámat itthon felejtettem. A film előtt bolt: hátha találok valami ketósat. Nagy fába vágtam a fejszémet. Volt cocomas, de csak literes. Volt kesu krém, de egy falatnyi üveg 2800 Ft... Találtam paleo száraz sütit, összetevők oké, de 10 deka 500-800 (!) pénzbe került. Hát nem ettem én meszet! Aztán végül nem voltam éhes, amikor hazajöttem, megettem a vacsit, és nem bírtam magammal, ettem egy marék mogyit...

R: rántotta (2 tojás, 2 sonka, 1 ek sertészsír), savanyú káposzta, avokádó.
E: baconbe göngyölt csirkemáj, vegyes párolt zöldség.
V: csokikrém, marék mogyi.

Most pedig este 10, hulla vagyok, bevágódok a nyitott ablakú hálószobába...

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése