2014. augusztus 15., péntek

Ketogén étrend 8. hét, összefoglaló

Ketogén étrend: alapok itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 ittitt, 4 itt, 5 itt, 6 itt
Ketogén étrendem (heti menüvel):
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt

Hétfő:
Reggeli: 2 tojás, 2 szelet sonka (rántotta), kávé (előtte a szokásos vitaminok).
Ebéd: csokikrém.
Vacsora: sonka, házi szalámi, 2 szelet sajt.
Részletek itt

Kedd:
R: szalámi, sonka, paradicsom.
E: cigánypecsenye.
V: marék kesu.
871 kcal, 74% zsír, 19 % fehérje, 7 % szénhidrát.



Edzés: 3 km futás
Részletek itt

Szerda:
R: sonkás tojás, kávé.
V: zöldséges csirke.                                           
Részletek itt

Csütörtök:
Edzés reggel: Focus T25 Alpha Total Body Circuit és Speed 1.0
R: 3 tojás, 3 sz. sonka, fél paradicsom.
E: cigánypecsenye, saláta.
V: cigánypecsenye, pirított gomba, pár kocka cheddar sajt, saláta.
Részletek itt

Péntek:
R: 100g szeder (magyar)
E: (étteremben) cevapcica, saláta.
V: gyros hús, mogyoró (túúúúdom...)
Részletek itt

Szombat: (lakodalom)

Vasárnap: (vendégségben, nyaraltatás kezdetén)
csipegettem, lagzi után nem igen voltam éhes.


Tapasztalatok:
- A képen 2011-es, ilyen-olyan megszorításos, kalóriaszámolós Boszi. Aki akkor mert először fürdőzni menni bikiniben. Mert már lefogyta a túlsúlya nagyon nagy részét. Iszonyatosan kínlódtam akkor a kajával, mert volt szénhidrát bevitel, és az én szervezetem sikítozik a szénhidrátoktól. Éhes vagyok tőlük, kegyetlenül. Nagyon sokat sírtam abban az időszakban -is- az éhség miatt.
- A 2014-es, friss, eheti képen látszik némi különbség. Zsírtalanodás. A combom ezen sem kicsi még (ráadásul ülök a kockán), de formálódik.
- Nyolc hét ketogén étrend alatt nincs éhség. Nincs zabálhatnék. Nincs falásroham.
- Isteni finomakat eszem.
- Napi 2-3 étkezéssel a dolog elintézve.
- A testsúlyom stabil. Valószínű, hogy elérte a szervezetem a számára ideális állapotot, ezért nem változhat.
- Ha valaki nekem két hónapja azt mondja, hogy az étrendemet napi szinten 75-80% zsír fogja lépezni, körberöhögöm.
- Ha valaki azt mondja a keto előtt, hogy cigánypecsenyét fogok enni nyakra-főre és késő este sült szalonnát, hát tutira elküldöm melegebb éghajlatra.
- Iszonyatosan zsúfolt hét volt, rengeteg utazással, vendégséggel lakodalommal és vasárnap elhoztam a húgom gyerekeit hozzám nyaralni; mégis simán megoldható volt az étkezésem, a dobozolás.
- A keto -nekem- még mindig a legegyszerűbb és a legolcsóbb étkezési forma.
- A zsúfolt, eseménydús héten alig aludtam valamennyit, ezen sürgősen változtatni kell. Volt nekem egy alvásterápiám anno, elő kell vennem és újból végigcsinálni, hogy el tudjak aludni, hogy regenerálódhasson a szervezetem, hogy ne legyek hulla fáradt állandóan.

3 megjegyzés:

  1. Sok a zsír Boszi! Úgy értem, túl magas a zsírbevitel. :)

    VálaszTörlés
  2. Látom ellenőriztetted a válaszom, ami persze nem baj, mert lehetek én valami hülyegyerek aki itt szórakoztatja magát, de nem vagyok. :) Szal sok a zsír, hány Kg vagy most és milyen magas?
    Gamauf Sándor vagyok amúgy, csak nem tudom, hogy írhatnék ide névvel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A válaszírós hely alatt van választási lehetőség, ott lehet névvel írni.
      Minden megjegyzést moderálok -ezt már írtam is neked-, mert rengeteg ide egyáltalán nem illő megjegyzés érkezik, és rengeteg gyanús spam. Amióta moderálok, egyetlen spam sem érkezett. :)

      Törlés