2014. augusztus 31., vasárnap

Ketogén étrend 11. hét, összefoglaló

Ketogén étrend: alapok itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 ittitt, 4 itt, 5 itt, 6 itt
Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt
Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Hétfő:
R: mandula
E: sajt, sonka, kolbász, avokádó, meggy
V: kolbászos tojás, paradicsom saláta.
Részletek itt

Kedd: (szülinapom)
R: mandula
E: kolbász, tojás, saláta, avokádó.
éjjel: marék kesu
Mozgás:
- jó 2 óra séta
- jó másfél óra biciklizés.
Részletek itt

Szerda:
R: sonkás-sajtos rántotta, délelőtt pár szem szőlő
E: gombás csirke
V: saláta, sonkás rántotta
Mozgás: fél óra séta
Részletek itt

Csütörtök:
R: kávé
E: 2 lágy tojás
V: sonkás-sajtos rántotta
Mozgás: fél óra séta
Napozás: 2x15 perc
Részletek itt

Péntek:
R: sonkás-sajtos ránotta
E: pár szelet sonka
V: natur sült pulyka (kókuszzsír, só, bors), saláta (endívia, olivabogyó, vöröshagyma, paprika)
 Mozgás:
- 1 óra séta
- 1 óra fűnyírás
- egész napos (!) házimunka sok lépcsőzéssel.
Részletek itt

Szombat:
R: sonkás-sajtos rántotta (1 tojás, 2 szelet sonka, pár kis kocka sajt 1 ek kókuszzsíron), kávé
E: sült pulyka, uborka saláta
V: palacsinta és nagyon egyszerű csokokrém
Részletek itt

Vasárnap:
R: palacsinta, csokikrém (ld. tegnapi vacsora)
E: sült hús, saláta
V: (még beírom)
Részletek itt

Tapasztalatok:


- Kicsit más a fényképezési szög, más a ruha (a lelkiállapot főleg más, jobb!), de azt hiszem, hogy a lényeg látszik: napi 60-80% zsír fogyasztásával nem híztam.
- A héten kicsit összezavartam az emésztőrendszeremet: kedden volt a szülinapom, ittam alkoholt, aztán volt meggy, szőlő is. És olyan fajta gomba, amit nem szeretek. Még ha mindenből kevés is volt, a szervezetem nagyon megérezte. Szerdától szombatig küzdöttem egy gyomorrontással. Jó kis lecke volt.
- Amúgy a 11. heti ketogén étrend után is nagyszerűen érzem magam. Napi 2-szer-3-szor eszem, éhes szinte sosem vagyok.
- Az emésztésem fantasztikus.
- A súlyom stabil.
- Mivel most fontosabbnak tartom, hogy kipihenjem magam, hiszen az utóbbi két és fél hónapban szinte alig aludtam, a héten hanyagoltam az edzést, amikor csak tehettem, aludtam helyette. A következő héten otthon leszek, futni mindenképpen szeretnék, reggelente, persze, ha az időjárás engedi. De még mindig az alvás lesz az első helyen.
- Miközben még mindig úgy eszem, ahogy a szervezetem kívánja, tanulmányozom a különböző irányzatokat (klasszikus ketogén, ciklikus ketogén, paleo-ketogén) és sok észrevételt, tanácsot is kapok időközben.
- Továbbra is isteneket eszem :)

Palacsintát...


... csokokrémet...


... sült csirkét ...


- Ha szeretnél így étkezni, mint én, még most is azt mondom, előtte alaposan tanulmányozd át az alapokat, olvass, kérdezz! Ez az én ketogénem, nekem így vált be, így működik. Ha pedig bármilyen betegséged is van, mindenképpen konzultálj (paleo, ketogén szemléletű) orvossal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése