2014. július 17., csütörtök

Motiváció




"Én csak önmagam szeretnék lenni. 
Úgy élni, hogy a lehető legtöbbet hozzam ki magamból, hogy a képességeimhez mérten a maximumot teljesítsem. 
Nem akarok versenyezni vagy mások ostoba elvárásainak eleget tenni. 
Magammal akarok rendben lenni, a belső békét megtalálni. 
Soha többé nem akarom saját magamat hátráltatni, mert eddig csakis én voltam az akadály a vágyaim beteljesülésében.
Le akarom, le tudom küzdeni önmagam. 
Mert valóra akarom váltani, valóra tudom váltatni!" 

Gerber Petra




Ébredés után azonnal önálló életet élő agyam szerette volna átvenni az irányítást. A kisördögöm imádja mostanában, ha szomorú vagyok, ha sírok, ha a történteken rágódok. Ma reggel is rögtön belekezdett a monológjába. Csakhogy fogalma sincs, kivel áll szemben. Mert én nem hagyom magam! Elővettem lelkem eldugott baseball ütőjét, a futócipőmet, és egy hatalmas csapást mértem rá. 

4.7 km-t futottam.

Letusolok, aztán átmegyek Zs. barátnőmhöz.

A kisördög meg csak szipogjon nyugodtan a sarokban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése